خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس یزد خبر داد:

آغاز فعالیت دوباره اورژانس هوایی یزد/ دسترسی سریع به تجهیزات تخصصی

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۷۶۸

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: پایگاه اورژانس هوایی یزد که اواخر سال 95 افتتاح شد، پس از یک دوره وقفه، مجدداً فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، احمد دهقان اظهار داشت: تمامی شهرستان‌های استان یزد دارای پد بالگرد بوده و بالگرد اورژانس مطابق ضوابط مربوطه خدمت رسانی به بیماران را در کوتاه ترین زمان ممکن برعهده دارد.

وی ادامه داد: این بالگرد جدید که به سازمان اورژانس یزد تخصیص یافته از پیشرفته ترین بالگردهای هوایی است که برای امدادرسانی به آسیب دیدگان جاده ای و برون شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد با اشاره به دسترسی سریع به تجهیزات تخصصی تصریح کرد: از ویژگی‌های منحصر به فرد بالگرد رونمایی شده، تجهیزات تخصصی برای بیماران و دستگاه‌های مخصوص احیا، سریع و چابک بودن آن است.

دهقان خاطرنشان کرد: خدمات بهینه به مصدومین جاده ای همزمان با طرح تحول سلامت در تمامی استان‌های کشور از جمله یزد مورد بهره‌برداری قرارگرفت و استان یزد با بهره‌گیری از یک فروند بالگرد امدادی، ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی که نیازمند انتقال فوری هستند را انجام می دهد.

وی در خصوص ارائه خدمات بالگردی به بیماران عنوان کرد: علاوه بر حوادث، بیمارانی که دچار تظاهرات حاد قلبی و سکته مغزی شده اند و می بایست در کوتاه ترین زمان ممکن در مرکز استان یزد تحت درمان تخصصی قرار گیرند مشمول خدمات بالگرد می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز