خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد :

اشتغال پایدار در گرو توسعه سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۷۲۰

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: یکی از انتظارات جامعه ایجاد فرصت های شغلی و فراهم شدن شرایط اشتغال پایدار است و این امر در گرو توسعه سرمایه گذاری در چنین مراکز مهم صنعتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، فریدون فدایی دولت در نشست تجلیل از کارگران نمونه این منطقه که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته براساس آمار دریافتی از اداره کار و خدمات اشتغال، بیش از ۶۰۰ نفر مشغول بکار شدند و با ایجاد فرصت‌ها و سرمایه گذاری‌های جدید  امید است شرایط برای جذب جوانان جویای کار بویژه در محیط پیرامونی سایت انرژی بر لامرد مساعدتر شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در ادامه ضرورت رعایت ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه در جذب نیروهای بومی را در زمینه اولویت استخدام‌ها عنوان کرد و گفت: رفع مشکل اشتغال با جذب سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی لامرد دور از انتظار نخواهد بود و تاکنون نیز اشتغال بسیار خوبی ایجاد شده است.

وی با تبریک روز جهانی کارگر افزود: رونق تولید با تلاش و همت کارگران معنا می یابد و از این رو در سال جاری، نقش ویژه کارگران باید بیش از پیش مورد توجه و تاکید فعالان اقتصادی باشد و از سوی دیگر تکریم و حفظ کرامت انسانی کارگران باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و حفظ کرامت انسانی و تزریق امید و نشاط در میان کارگران در  شرایط حساس کنونی می بایست بیش از پیش مورد توجه قرار داد تا با افزایش بهره وری و انگیزه در میان کارگران بتوانیم در مقابله اقتصادی با بدخواهان کشور و مردم موفق شویم.

 مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان با تاکید بر تسریع  در تکمیل زیر ساخت های مناطق متبوعش گفت: شرایط ویژه ای از منظر توسعه و پیشرفت با تلاش کارگران و همراهی مدیران، رقم خورده است و درحال حاضر تسهیل نمودن شرایط لازم برای سرمایه گذاری در  مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان  و جذب سرمایه مورد نیاز  باتوجه به تحقق شعار امسال مورد تاکید و در سرلوحه برنامه ها قرار دارد.

اشتغال پایدار در گرو توسعه سرمایه‌گذاری است

فدایی دولت با اشاره به اینکه رونق منطقه ویژه اقتصادی لامرد نسبت به سه سال گذشته قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: در این کانون صنعتی به عنوان تامین‌کننده امور زیربنایی گام‌های بزرگی برای تامین آب، برق و همچنین خوراک مورد نیاز صنایع  برداشته شده است.

در ابتدای این نشست این نیز محمد جابری رئیس اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز روز کارگر را تبریک گفت و افزود: تجلیل از کارگران با هماهنگی اداره کار منطقه ویژه انجام گرفت که جا دارد از همکاری پیمانکاران مستقر در سایت انرژی به منظور تجلیل از کارگران تشکر کنم.

شایان ذکر است، نشست تجلیل از کارگران نمونه منطقه ویژه اقتصادی لامرد ظهر امروز با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، معاون فرمانداری شهرستان لامرد، مدیر اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه و دیگر مسئولان محلی و کارگران شرکتهای پیمانکاری مستقر در سایت انرژی بر لامرد برگزار شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز