خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی همدان اعلام کرد:

دستگیری ۳۲ نفر از حامیان قاتل طلبه همدانی/ ضارب سه سال در زندان بود/ شناسایی‌قاتل نیم ساعت بعد از حادثه

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۸۶

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: ۳۲ نفر از افرادی که برای حمایت از بهروز حاجیلو در صفحه شخصی او پیام گذاشته بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در مورد قتل طلبه جوان مصطفی قاسمی، خاطرنشان کرد: روز شنبه ساعت 12 و 35 دقیقه ظهر با پلیس 110 تماسی حاصل شد مبنی بر اینکه مقابل حوزه علمیه فردی طلبه‌ای را به قتل رسانده است.

کامرانی صالح با بیان اینکه بلافاصله عوامل انتظامی به سرعت به محل رسیدند و صحت قضیه را بررسی کردند، گفت: ظرف حدود 15 دقیقه با در اختیار داشتن پلاک خودرو فرد مهاجم و مالک خودرو شناسایی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مالک خودرو خانمی بودند که اعلام کرد این خودرو را به شخص دیگری فروخته‌، تشریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده ظرف چند دقیقه خریدار شناسایی و مشخض شد که فرد خریدار برادر قاتل بوده است.

کامرانی صالح با اشاره به این نکته که ظرف حدود نیم ساعت اولیه برای ما محرز شد که قاتل کیست، گفت: در مراحل اولیه تعدادی از افرادی که با این فرد ارتباط داشتند، شناسایی و 4 نفر در قروه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ تیم عملیاتی متشکل از نیروهای عملیاتی، آگاهی و فتا برای شناسایی و دستگیری قاتل تلاش کردند؛ در مراحل ابتدایی شناسایی، تمامی افراد و اماکن وابسته به این فردجانی به ویژه ۸ تن از دوستان وابسته تا ساعت ۲۴ تحت کنترل و تعقیب قرارگرفتند‌.

دستگیری ۳۲ نفر از حامیان قاتل طلبه همدانی/ ضارب سه سال در زندان بود/ شناسایی‌قاتل نیم ساعت بعد از حادثه

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه حدود یک ساعت و نیم از این حادثه گذاشته بود که ویدیویی از این فرد در فضا مجازی منتشر شد، خاطرنشان کرد: افراد در اینستاگرام همواره به دنبال فضاسازی، تبلیغ و تطهیر عملکرد خود هستند.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی اندیشیده شد و تمامی ورودی‌ها و خروجی‌ها تحت کنترل بود، اظهار کرد: ساعت حدود 4 بامداد با پی بردن به اینکه پلیس‌ مکان اختفا وی را کنترل می‌کند اقدام به فرار کرده و با پلیس درگیر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در مورد مجروحان این حادثه گفت: دو نفر از همرزمان ما مجروح شدند که شکر خدا آسیب جدی و خطرناک ندیده‌اند.

کامرانی صالح با بیان اینکه فرد قاتل بیش از سه سال در زندان بوده و آزاد شده بود، اضافه کرد: نفر دومی که در خودرو حضور داشت، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه براساس بررسی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته پلیس فتا، ۳۲ نفر از افرادی که برای حمایت از بهروز حاجیلو در صفحه شخصی او پیام گذاشته بودند شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: هیچ کدام از این افراد به این فرد جانی مربوط نبوده و هیچ شناختی از این فرد نداشتند. همچنین تعدادی از این افراد در مشهد، شیراز و دیگر شهرها بودند.

کامرانی صالح اولویت‌های ماموریتی را در حوزه‌های مبارزه با کالا قاچاق و حمایت و تامین امنیت برای سرمایه‌گذار، مبارزه با مواد مخدر و متجاهر، کاهش تصادفات جاده‌ای و فضا مچازی و پیشگیری از جرائم خاص اجتماعی از قبیل آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی، آموزش در زمینه‌های مختلف دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز