خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف 36 کیلو طلا و 30 هزار دلار از قاچاقچیان

کد خبر : ۸۳۷۴۴

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان به کشف 36 کیلو طلا و 30 هزار دلاراز قاچاقچیان در پلیس راه همدان اشاره کرد و گفت: ارزش این دلار و طلای کشف شده، بیش از 50 میلیارد ریال است که قاچاقچیان بیش از 120 میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

ایلنا: مهدی معصوم بیگی، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، در جمع خبرنگاران گفت:  محموله قاچاق ۳۶ كیلویی طلا به محض ورود به استان همدان توسط نیروی انتظامی شناسایی و با دستگیری دو نفر پرونده قضایی آن تشكیل شده است.

وی ادامه داد: این محموله طلا كه ساخت كشور امارات متحده عربی بوده از مرزهای غربی وارد كشور شده و به سمت تهران در حال حركت بود كه توسط نیروی انتظامی استان همدان متوقف شد.

وی با بیان این كه در تاریخ انتظامی استان همدان كشف چنین محموله‌ای بی‌سابقه بوده است، گفت: ایست بازرسی شهید زارعی استان همدان یكی از سه ایست بازرسی موفق در كل كشور است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به رتبه نخست همدان در مبارزه با قاچاق كالا در سطح كشور، ادامه داد: در سه ماه اول سال جاری با كشف سه محموله بزرگ قاچاق كالا در استان همدان، نیروی انتظامی استان همدان توانست در تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری گام های استواری بردارد.

معصوم بیگی تصریح كرد: آرامش بخشی به بازار و شناسایی انبارهای احتكاری مواد غذایی از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی است. به گونه‌ای كه تا به حال ۷۰۰ نفر قاچاقچی دستگیر و ۶۰۰ پرونده در سه ماه نخست امسال تشكیل شده كه ۴۰۰ پرونده آن بالای ۱۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به حماسه سیاسی مردم همدان در روز 24 خرداد ابراز داشت: استان همدان در این حوزه، امن‌ترین انتخابات را برگزار کرد که این مسئله به دین مداری و فرهنگ درست مردم این استان برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه 26 دستگاه متولی ترویج عفاف و حجاب در استان هستند، اضافه کرد: یکی از دستگاه‌های متولی در این امر، نیروی انتظامی استان است.

معصوم بیگی با بیان اینکه 270 وظیفه در راستای ترویج این فرهنگ تعریف شده است، تصریح کرد: از بین این تعداد وظایف، 7 وظیفه در این راستا بر عهده نیروی انتظامی استان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: حوزه فرهنگ و حجاب، یکی از مهمترین بخش‌های حوزه فرهنگی است که دستگاه‌های فرهنگی در احیای این فرهنگ باید تلاش بیشتری داشته باشند.

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان همدان، در این حوزه برخورد با بدحجابی را در مراحل آخر که چاره‌ای جز برخورد نباشد اجرا می‌کند.

وی با اشاره به تشدید اجرای طرح احیای فرهنگ عفاف و حجاب در تابستان اضافه کرد: بیشتر وظایف نیروی انتظامی در این بخش، برخورد با باندهای فساد در سطح استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز