خبرگزاری کار ایران

کشف اقلام امدادی دپو شده سیل زدگان در پلدختر / ضرورت انجام پژوهش‌های دانشگاهی -کاربردی درباره علل سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۱۴

جانشین انتظامی لرستان از کشف مقادیر زیادی اقلام امدادی توسط یک نفر سود جو در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی میراحمدی در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک نفر قصد دارد مقادیری از کمک های مردمی به مناطق سیل زده را از شهرستان خارج کند، ماموران پاسگاه انتظامی جایدر پلدختر، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با اجرای ایست و بازرسی و کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه اتوبوس را توقیف و در بازرسی از آن ۴ هزار عدد اقلام امدادی شامل پوشاک، پتو، مواد خوراکی، کنسرو، کیف و کفش، لوازم التحریر، برنج، روغن، قند و لوازم آرایشی کشف و یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

همچنین در خبری دیگر  رئیس دانشگاه لرستان نیز گفت: سیل اخیر لرستان یک چالش در حوزه مخاطرات طبیعی برای این استان بوده است.

  خسرو عزیزی در اولین نشست علمی بررسی علل سیل استان که با تأکید بر پیامدها و راهکارها که در دانشکده ادبیات و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: پژوهش ها و تحقیقات کاربردی در راستای نیازها و مشکلات و چالش های منطقه ای و استانی تهیه می شوند و سیل اخیر استان لرستان هم یک چالش در حوزه مخاطرات طبیعی برای استان لرستان   است که بایستی در بخش علل سیل و راهکارهای مقابله با سیل، تحقیقات و پژوهشهای دانشگاهی کاربردی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز