خبرگزاری کار ایران

زیرک مطرح کرد؛

شورای شهر دوره پنجم قوچان حقوق معوقه ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۴۹

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان قوچان تاکید کرد: شورای دوره پنجم هیچ گونه بدیهی و حقوق معوقه به کارگران و کارمندان خود ندارد.

به گزارش ایلنا ، علی زیرک در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان قوچان، از شفاف سازی و پاسخگویی شهردار قوچان به سوالات مطرح شده ازسمت یکی از اعضای شورای این شهرستان خبرداد و اذعان داشت: پیرامون سوالات پرسیده شده از شهردار، این سوالات و شبهات در صحن علنی شورا پاسخ داده شده که تنها سوالات  از سمت یکی از اعضای شورا بوده است. 

وی در خصوص این موضوع، خطاب به اعضای شورای شهرادامه داد: اگر قرار است قوچان به جایگاه واقعی خود برسد، همه ما در سرنوشت شهرستان سهیم هستیم پس بهتر است بعضی موارد را در درون خود حل و فصل کنیم،دلیلی برای فضا سازی نیست چراکه متاسفانه بعضی دوستان در فضای مجازی کاملا مغرضانه مطالب را دنبال می‌کنند. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان قوچان از علنی برگزار شدن جلسات شورا سخن گفت و مطرح کرد: تمام کمسیون های ما در این دوره فعال ا ست و دوستانی که دانش و توانایی لازم را در این کمیسیون ها دارند پای کار بیایند و نظرات خود را عنوان کنند چرا که قوچان پتانسیل و ظرفیت های بالایی دارد چرا که قوچان پتانسیل و ظرفیت های بالایی دارد. 

 وی با تاکید این مطلب که در سازمان شهرداری اکثر شهر ها، بعضی نیرو ها رابطه ای و ضابطه ای  پای کار می آیند و بر اساس شایسته سالاری صورت نمی گیرند، خاطر نشان کرد: در دوره  پنجم شورای اسلامی، نیروی جدیدی به مجموعه شهرداری قوچان اضافه نشده است. 

علی زیرک پیرامون طرح یک طرفه سازی خیابان‌های قوچان عنوان کرد:این طرح ترافیک نیازی بود برای شهرستان و از این نگاه که کاسب متضرر شده باید اصلاحاتی صورت بگیرد که از هفته گذشته این اصلاحاتی کلید خورده و به طورکل با این طرح پویایی و نشاط به آحاد مردم منتقل شده و مشاغل رشد یافته است اما این طرح هنوز دائمی نشده است. 

وی ادامه داد: در صورت عدم اجرایی شدن این طرح تا یکی دو سال آینده شهر قفل میشد و نکته مثبت این است که فرعی ها رونق گرفته و جوانان به راه اندازی کار اقدام کرده اند پس بجای اینکه طرح را ایراد دار تلقی کنیم،  سعی کنیم طرح ماندگار باشد و اصلاح شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان قوچان با بیان اینکه در هیچ قسمتی در سال 97  حقوق معوقه نداریم، گفت: متاسفانه در سال 96 بدون پرداخت سنوات از کارگر امضا گرفته می شد که با پیگیری های انجام شده این مسئله حل و فصل شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز