خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل مدیریت بحران استان خبر داد:

13 هزار میلیارد ریال؛ برآورد اولیه خسارت سیل در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۲۹

معاون اداره کل مدیریت بحران استان خراسان رضوی گفت: وقوع سیل از ابتدای امسال تاکنون حدود 13 هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش ایلنا، سید مسعود یاوری گفت:میزان دقیق خسارت ناشی از سیل در خراسان رضوی هنوز در دست بررسی قرار دارد لذا جمع بندی نهایی آن ظرف روزهای آینده اعلام می‌شود.

یاوری افزود: میزان خسارت ناشی از سیل در خراسان رضوی تا پنجم فروردین ماه گذشته دو هزار و 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: خسارت‌ها از پنجم فروردین ماه تاکنون نیز حدود 11 هزار میلیارد ریال برآورد شده است که البته رقم جمع بندی و نهایی نیست.

وی گفت: برآورد و جمع بندی خسارات وارده از سیل در خراسان رضوی در حال جمع بندی است.

پیش از این دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیشترین خسارات ناشی از سیل را در این استان به ترتیب مربوط به شهرستان های کلات، بردسکن و سرخس ذکر و اعلام کرده بود، هزار و 150 نفر شهروند آسیب دیده از سیلاب در شهرستان‌های سرخس، بردسکن، کلات، بجستان، نیشابور و کاشمر اسکان یافتند که بسیاری از این اسکان ها بخاطر احتیاط از وقوع حوادث بعدی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز