خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

دستگاه‌های دولتی در پیشگیری از وقوع سیلاب در قم موفق بودند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۴۶

استاندار قم گفت: استان قم علاوه بر کمک‌های مردمی، در بحث مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع سیلاب در داخل استان و میزبانی همزمان از میلیون‌ها زائر و مسافر نوروزی و نیمه شعبان نیز عملکرد بسیار موفقی داشت.

به گزارش ایلنا از قم، بهرام سرمست امروز چهارشنبه در نشست با اعضای قرارگاه کمک‌های مردمی مستقر در لرستان با اشاره به گسیل امکانات و کمک‌های قم به مناطق سیل‌زده کشور از جمله پلدختر اظهار کرد: گزارش اقدام‌ها و فعالیت‌های افراد، موکب‌ها و گروه‌هایی که در این کار مشارکت داشته‌اند باید در نشستی جمع بندی و به مردم ارائه شود.

وی افزود: استان قم علاوه بر کمک های مردمی، در بحث مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع سیلاب در داخل استان و میزبانی همزمان از میلیون‌ها زائر و مسافر نوروزی و نیمه شعبان نیز عملکرد بسیار موفقی داشت که مستندسازی و انعکاس گزارش این بخش از کار نیز ضروری است.

استاندار قم تصریح کرد: ترویج فرهنگ کار خداپسندانه، بی‌منت و خدمت‌رسانی صادقانه در کنار همدلی نیروهای مردمی و دولتی از مهم ترین دستاوردهای این حضور و مشارکت کم نظیر بود.

سرمست با تأکید بر لزوم تلاش برای نظام‌مند کردن بیشتر کمک‌های استان قم به سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: این کمک‌ها باید به شکل موثر و تا تثبیت شرایط به ویژه برای ماه مبارک رمضان نیز استمرار داشته باشد.

مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم نیز در این نشست به عنوان نماینده ویژه استاندار قم در استان لرستان و مسؤل قرارگاه کمک های مردمی گزارشی از اقدام ها و فعالیت های استان در کمک به مناطق سیل زده لرستان و دیگر استان های سیل زده ارائه داد.

همچنین محسن اوروجی، ‌مدیرکل ‌مدیریت بحران‌ قم ضمن تشکر از فعالیت های نهادهای ذیل ستاد مدیریت بحران و ستاد مردمی، گزارشی از ارسال امکانات و ماشین آلات سنگین و اقدام های زیرساختی صورت گرفته در استان های گلستان، لرستان و خوزستان ارائه نمود.‌

سیل در نخستین روزهای سال‌جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از نقاط کشور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز