خبرگزاری کار ایران

هفتم اردیبهشت؛

آئین ملی بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۴۷

مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: همزمان با هفتم اردیبهشت مصادف با 27 آوریل، آئین ملی بزرگداشت این مناسبت در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمید زینالی راموز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: آخرین شنبه ماه آوریل از سوی مجامع بین المللی به عنوان روز جهانی دامپزشکی نام گذاری شده و هرساله شعاری نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

وی در مورد شعار امسال روز جهانی دامپزشکی،گفت: شعار جهانی دامپزشکی در سال 2019  " ارزش و جایگاه واکسیناسیون" است و با توجه به اینکه قزوین به عنوان استان پیشرو در واکسیناسیون آنفلوانزا مطرح بوده، پیشنهاد شد که مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در استان قزوین برگزار شود.

زینالی تاکید کرد: مراسم ملی روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و معاونان و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور و تعدادی از ادارات کل، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت خانه های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنین استاندار و مدیران استانی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی برگزار می شود.

به گفته این مسئول این مراسم روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 13 در سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار می شود.

مدیرکل دامپزشکی قزوین یاد آور شد: جایگاه استان قزوین در صنعت طیور کشور و نبود هیچ‌گونه بیماری آنفلوانزای پرندگان در یک‌سال گذشته و همچنین انجام به موقع واکسیناسیون و رعایت ضوابط بیوسکیوریتی باعث شده تا این استان از رتبه بسیار بالایی نسبت به سایر استان های کشور در حوزه مراقبت های دامپزشکی برخوردار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز