خبرگزاری کار ایران

صفری، رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور:

تولید دانش باعثارتقا نظام دامپزشکی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۲۸

تقویبت توانمندیها در حوزه تولید دانش باعثارتقاء نظام دامپزشکی کشور می شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: تقویبت توانمندیها در حوزه تولید دانش باعثارتقاء نظام دامپزشکی کشور می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ دکتر محمد رضا صفری در نشست روسای سازمان نظام دامپزشکی کشور که در سالن باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد افزود: سازمان نظام دامپزشکی کشور ظرفیت بسیار بزرگی در خدمت رسانی به مردم در حوزه های تولید و سلامت دارد.

وی ادامه داد: خانواده ۳۱ هزار نفری عضو سازمان نظام دامپزشکی کشور از اقشار فرهیخته جامعه هستندکه خدمات گسترده ای به بخش اقتصاد و سلامت ارائه می کنند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با اشاره به اولویت ها و برنامه های در دست اقدام این سازمان اظهار داشت: ارتقاء توانمندیها در حوزه تولید، افزایش ثروت در بخش تولید، تولید محصولات سالم، اصلاح برخی از مواد مربوط به قوانین و مقررات مربوطه به حوزه سازمان نظام دامپزشکی کشور از اولویت برنامه هاست.

صفری از تصویب قوانین و مقررات جدید در سازمان نظام دامپزشکی در سالهای اخیر من جمله در بخش صدور پروانه های تولیدی ماده ۵ قانون جامع دامپروری، صدور مجوز کلینیک ها ماده ۲ قانون بهره وری بخش کشاورزی و ماده ۱۹ قانون تشکیل سازمان نظام دامپزشکی کشور ابراز خرسندی کرد.

وی تصویب اینگونه قوانین را تسهیل در خدمات فنی و انتقال دانش به واحدهای تولیدی ذکر کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طی دوران شکل گیری تا کنون این سازمان با مسایل و مشکلات فراوانی پیش رو بوده است خاطر نشان کرد: قوانین و مقررات، ساختارها و اجرا نقاط ضعفهایی دارد که با مرتفع کردن آن می توان فرصتها را به عمل تبدیل کرد و به توسعه پایدار رسید.

وی اظهار امیدواری کرد: با بکارگیری بسترهای مناسب تعامل، هماهنگی، تحرک وانگیزه بالای اعضای نظام دامپزشکی بتوان با جدیت گامهای بلند تری در راستای رشد و شکوفایی امنیت غذایی برداریم.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان قزوین نیز اقدامات و عملکرد این سازمان را تشریح کرد و گفت: در حوزه آموزش و بازآموزی ۵ دوره و سمینارهای آموزشی برگزار شده است.

دکتر لامعی، صدور ۱۱۰ مورد گواهی رتبه بندی خدمات دامپزشکی جهت همکاران شاغل، مطرح شدن ۷۰ پرونده در هیئت بدوی که ۶۰ فقره آن به صدور رأی منجر شده، اعطای وامها و تسهیلات برای اعضا، استفاده از خدمات بیمه و درمانی را از دیگر خدمات این سازمان در استان برشمرد.

به گفته ی وی، این سازمان ثبت ۵ انجمن صنفی کارفرمایی، ۸۰ موافقت اصولی، ۱۲۰ پروانه تاسیس، ۲۰ پروانه توسعه و ۲۵۰ پروانه بهداشتی جزو عملکرد این سازمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز