خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

پتانسیل البرز، پاسخگوی توان بالا در تولید دارو و غذا است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۴۱۷

وزیر بهداشت و درمان با تاکید بر حمایت ملی از تولیدکنندگان کشور، گفت: پتانسیل البرز، پاسخگوی توان بالای این استان در تولید دارو و غذا است و سرمایه بخش خصوصی با حمایت ملی می تواند شرایط اقتصادی کشور را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی امروز در حاشیه بازدید و رونمایی از بخش تولید داروی جامدات که با حمایت بخش خصوصی اداره می شود در جمع خبرنگاران، گفت: بهره‌برداری از جدیدترین خط تولید این شرکت خصوصی در استان البرز برای حمایت از شعار سال، گام موثری است که با موفقیت برداشته شد.

وی افزود: تولیدات این شرکت جزو بهترین و با کیفیت ترین تولیدات دارو در دست تولید است که علاوه بر تامین نیاز داخل، بخش قابل توجهی از صادرات را نیز فراهم کرده است.

نمکی تصریح کرد: با پایه‌گذاری صادرات در این شرکت تولیدی، شاهد معرفی و حضور  برند موفق داخلی در حوزه داروسازی به منطقه هستیم.

وزیر بهداشت و درمان با تاکید بر حمایت ملی از تولیدکنندگان کشور، گفت: پتانسیل البرز، پاسخگوی توان بالای این استان درباره تولید دارو و غذا است و سرمایه بخش خصوصی با حمایت ملی می‌تواند شرایط اقتصادی کشور را افزایش دهد به‌رغم اینکه بالاترین سرمایه در این شرایط عشق به کشور و وطن دوستی است.

نمکی با اشاره به اینکه لازم است شرایط مجوزها تسهیل و تسریع شود، اذعان داشت: برای گسترش روند تولیدات داخلی و رونق تولید می توان با تسهیلات کم بهره و مناسب، همراه سرمایه‌گذاران خصوصی از تولید داخلی حمایت کرد.

 با بهره برداری از بخش تولید داروهای جامدات، اکتوور که با حضور وزیر از خط تولید جدید خود رونمایی کرد سالانه با تولید 6 میلیارد قرص و کپسول به تولید کشور اضافه خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز