خبرگزاری کار ایران

تاج‌گردون:

از مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۱۱

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه از اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاج‌گردون در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با استاندار خراسان رضوی که در هتل رفاه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی استان بسیار مهمی است به همین دلیل کار کردن در آن هم سخت و هم شیرین است. 

وی با اشاره به اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی افزود: اصل جمهوری اسلامی و قانون اساسی همین است که برای دستیابی به پیشرفت و توسعه همه بخش ها در کنار هم قرار گیرند اما سال هاست که در اداره امور کشور هر یک از بخش ها به صورت جزیره ای عمل می کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر تلاشی که از دست ما بر آید، قطعا برای اجرای موفق مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی کمک خواهیم کرد تا به الگویی برای تمامی استان ها تبدیل شود. 

نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هم در ادامه گفت: یکی از دلایلی که مشتاق بودیم آقای رزم حسینی خدمت‌گذاری در کنار مضجع شریف امام رضا را برعهده بگیرند، همین نگاه اقتصادی وی بود. 

حجت الاسلام بحرینی با بیان اینکه نگاه اقتصادی آقای رزم حسینی وی را از دیگر مسئولان متمایز کرده است، افزود: باید اذعان کنیم که تفاوت چندانی میان عملکرد مدیران وجود ندارد و آن چیزی که می تواند مدیران را از یکدیگر متمایز کند، نوع نگاه آن هاست. ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می توانیم کمک کنیم که نگاه توسعه گرا و اقتصادی آقای رزم حسینی در کشور نهادینه شود. 

وی بیان کرد: به نظر می رسد که باید در یکی از استان های کشور به صورت پایلوت بخشی از اختیارات رئیس جمهور و وزرا به استاندار تفویض شود تا زمینه توسعه جوامع محلی با استفاده از ظرفیت های درون استانی فراهم گردد در غیراین صورت نباید انتظار تحول چشمگیری در حوزه اقتصادی داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مدل کنونی اداره کشور ناکارآمد است و اگر زمینه تسری مدل توسعه اقتصادی فرهنگی استاندار خراسان رضوی به دیگر استان ها فراهم شود؟ می تواند تحولات خوبی را رقم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز