خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه خبرداد:

بخشودگی جرائم بانکی برای همه بدهکاران زیر ۱۰۰ میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۰۰۲

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه‌ای برای بخشش دیرکرد و سود تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

به گزارش ایلنا، محسن بیگلری گفت: به منظور تشویق تولیدکنندگان و تسویه مطالبات بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری این طرح به تصویب مجلس رسید.

بیگلری افزود: این مصوبه قبلا فقط برای تسهیلات بخش کشاورزی اجرا می‌شد که اکنون شامل همه بدهکاران بانکی می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول ۲ سال اجرای این مصوبه برای بخش کشاورزی با مشکل تامین نشدن اعتبار از سوی بانک مرکزی برای بانک‌های عامل مواجه بودیم، اضافه کرد : به همین دلیل تنها چند بانک محدود و تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌توانستند این مصوبه مجلس را اجرایی کنند.

رئیس‌مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همراهی مناسب بانک مرکزی برای تامین اعتبار و اجرایی‌شدن کامل مصوبه مجلس تاکید کرد.

بیگلری این مصوبه را برای بانک‌ها و مشتریان بدهکار به منزله برد – برد دانست و افزود: با اجرای این مصوبه، مشتریان از زیر بار بدهی سنگین بانکی رها شده و بانک‌ها هم به منابع خود دسترسی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز