خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

توجه به سلامت، بهداشت و درمان از اهم تعهدات نمایندگان دولت است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۲۴

استاندار البرز شامگاه پنجشنبه، سرزده از روند خدمات دهی بیمارستان امام حسین علیه السلام محمدشهر بازدید کرد و گفت: رصد و پایش دقیق خدمات دهی حوزه بهداشت و درمان البرز را از اهم تعهدات خود می‌دانم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی شامگاه پنجشنبه در بازدید سرزده از بیمارستان امام حسین(ع) محمدشهر، با اشاره به اینکه کار نظارتی دولت تعطیلی ندارد، افزود: ما بعنوان نمایندگان دولت در استان البرز به تبعیت از ماموریت های محوله همواره باید در کنار مردم باشیم.

وی ادامه داد: رصد و پایش مسائل و موضوعات مختلف در تمامی حوزه‌ها بویژه سلامت، بهداشت و درمان البرز را از اهم تعهدات خود می دانم.

شهبازی گفت: این نظارت ها توجه سایر مدیران و مسئولان استانی را نیز بیش از گذشته به حوزه سلامت در البرز معطوف می کند.

استاندار البرز اضافه کرد: بیمارستان امام حسین(ع) محمدشهر در شهرستان کرج در دولت تدبیر و امید تکمیل و تجهیز شده و از امکانات خوبی برخوردار است. 

وی گفت: اداره این بیمارستان با بخش خصوصی است و هر کجا بخش خصوصی و مردم وارد عمل می شوند نتایج خوبی حاصل می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه هفته سلامت از اول اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: به فرمانداران به عنوان روسای سلامت و امنیت غذایی شهرستان‌ها، مسئولان حوزه اجتماعی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی توصیه می‌کنم که رصد و نظارت دقیقی بر امور مراکز درمانی داشته باشند.

استاندار البرز بر این باور است که با نظارت و بررسی نحوی ارائه خدمت‌دستگاه‌ها بویژه بخش‌های امدادی و خدماتی، کیفیت خدمات‌رسانی به مردم ارتقا یافته و از این طریق می‌توان نقاط ضعف را احصا و برای رفع آنها در اسرع وقت اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز