خبرگزاری کار ایران

روز شنبه؛

مراسم باشکوه جشن نیمه شعبان توسط سپاه ناحیه فردیس برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۵۴

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه فردیس، گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت قائم آل محمد(عج) مراسم جشن با شکوهی روز شنبه سی ام فروردین ماه، توسط سپاه ناحیه فردیس برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، پاسدار محمد رستمی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از برگزاری جشن های نیمه شعبان در ۶ نقطه از شهر فردیس خبر داد و گفت:  این جشن‌ها در ۶نقطه از فلکه اول تاپنجم فردیس و سه راه حافظیه در روز شنبه سی ام فروردین ماه، از  ساعت ۱۶الی ۲۲  توسط حوزهای مقاومت بسیج خواهران و برادران سپاه ناحیه فردیس برگزار می‌شود.

رستمی افزود: برنامه‌های متنوعی، چون سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای مسابقات ورزشی فرهنگی و مذهبی، موسیقی، پذیرایی و... از جمله برنامه‌های این جشن‌ها است.

مسئول روابط‌عمومی سپاه ناحیه فردیس با دعوت از تمام مردان و زنان فهیم شهرستان در این جشن بزرگ گفت: ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار، فراهم کردن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ و معارف مهدوی، پاسخگویی به شبهات و خنثی سازی توطئه های دشمنان مهم ترین اهداف برگزاری جشن است.

رستمی تصریح کرد: منتظران منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) با خودسازی، زمینه ظهور آن حضرت را فراهم می‌کنند و در عصر غیبت مؤمنان و منتظران واقعی حضرت صاحب ‌الزمان(عج) باید خود و ملت را از آلودگی‌ها و انحرافات مبرا کنند و با تکیه بر ایمان و اعتقادات قوی مسیر سعادت جامعه را هموار سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز