خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری رشت خبر داد:

برگزاری جشن میلاد به مناسبت نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۰۷

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی گفت: جشن نیمه شعبان با سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان روز شنبه مورخ ۳۱ فروردین ماه ساعت ۲۰ همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه این جشن با مشارکت هیأت رزمندگان اسلام استان گیلان برگزار می شود، گفت: مولودی خوانی همراه با نورافشانی و اجرای برنامه های مفرح و شاد از بخش های دیگر این جشن خواهد بود.

وی از حضور مجید ترکمان، یکی از استعدادهای برنامه عصر جدید در این برنامه خبر داد و از تمامی رشتوندان دعوت کرد در این جشن معنوی شرکت کنند.

علیرضا حسنی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده که توسط هلال احمر و کمیته امداد در پیاده راه فرهنگی و در مجاورت جشن انجام می پذیرد، افزود: میهمانان شرکت‌کننده در این جشن می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان در استان های لرستان، گلستان و خوزستان به غرفه های دایر شده تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز