خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع مجلس مطرح کرد:

تصمیمات مهم مجلس در پرداخت تسهیلات بخش تولید در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۳۵

زرآبادی گفت: امسال در حوزه تسهیلات به بخش صنایع تصمیمات مناسبی از سوی مجلس اتخاذ شده که می‌تواند به تامین منابع مالی مورد نیاز بخش تولید کمک قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی امروز در نشست جمعی از کارآفرینان زن استان قزوین که در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین انجام شد، بیان کرد: ستاد تسهیل و فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کنار شورای گفت‌وگوی بخش‌خصوصی و دولت ظرفیت بسیار مناسبی برای گره گشایی از مشکلات بخش تولید به شمار می رود.

وی گفت: این نشست ها بهترین محل برای بازگو کردن مشکلات صنعتگران با جزییات و تصمیم گیری برای حل مسایل بخش تولید و انعکاس آن به مسئولان تصمیم ساز در سطح ملی است.

زرآبادی اظهار کرد: امسال در حوزه تسهیلات به بخش صنایع تصمیمات مناسبی از سوی مجلس اتخاذ شده که می تواند به تامین منابع مالی مورد نیاز بخش تولید کمک قابل توجهی داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه مدیران اجرایی در سال جاری با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان که صنعت را تحت فشار قرار داده و از سویی برای تحقق شعار سال وظیفه دارند به شکل ویژه برای کمک به بخش تولید تلاش کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز عنوان کرد: نقشی که بانوان کارآفرین و اثرگذار در حوزه‌های تولیدی دارند، در کمک به اقتصاد و اشتغال استان و کشور مطمینا برکسی پوشیده نیست و گسترش و تثبیت این امر نیاز به حمایت جدی دارد.

گفتنی است، در جریان بازدید از شهرک‌صنعتی کاسپین، از مرکز کسب و کار و فناوری این شهرک و 2 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری کارآفرینان زن در این شهرک بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز