خبرگزاری کار ایران

سردار واعظی خبر داد:

دستگیری عامل قتل زن 41 ساله در دلوار

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۹۵

فرمانده انتظامی استان خبر داد: فردی که پس از قتل زنی در بوشهر جسدش را در جاده‌ای اطراف شهر دلوار رها کرده بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: سه‌شنبه 26 فروردین‌ خبر مفقودی خانمی 41 ساله به کلانتری 14 تنگک بوشهر اعلام شد و یک‌روز بعد جسد این خانم در حالیکه سوخته بود در یکی از جاده‌های اطراف شهر دلوار کشف شد.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و جمع‌آوری ادله مستند، فردی که با خانواده مقتول دارای ارتباط خانوادگی بود به‌عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد. این متهم با سوء‌استفاده از اعتماد میان خانواده به قصد سرقت طلاهای مقتول وی را در منزلش خفه و پس از سوزاندن جسد، به‌منظور پنهان کردن سرنخ‌های احتمالی کشف حادثه، آن را در جاده‌های اطراف دلوار رها کرده بود.

سردار واعظی با اشاره به اینکه منزل قاتل و مقتول نزدیک به هم و در یکی از محلات شهر بوشهر قرار دارد، گفت: با اعتراف متهم به بزه ارتکابی، طلاهای مسروقه از منزلش کشف و خودروی مورد استفاده وی نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین درباره کشف جسد نیمه جان یک خانم دیگر در شهر دلوار اظهار داشت: این خانم همچنان در مرکز درمانی تحت مداوا قرار دارد و وضعیت وی خوشبختانه رو به بهبود است. برابر بررسی‌های پلیس این دو حادثه با یکدیگر هیچگونه نداشته اند.

سردار واعظی ضمن تشکر از خویشتنداری مردم و رسانه‌ها در مواجهه با حواث انتظامی به شهروندان توصیه کرد در ارتباطات خانوادگی و انتخاب دوستان خود با نهایت دقت و هوشیاری عمل کرده و به افرادی که شناخت کافی ندارند به راحتی اعتماد نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز