خبرگزاری کار ایران

عبدالرزاق موسوی:

عده‌ای از شفافیت در شهرداری شیراز می‌ترسند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۳۷۸

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌شهر شیراز گفت: عده‌ای از شفافیت در شهرداری این شهر هراس دارند.

به گزارش ایلنا، سید عبدالرزاق موسوی در جلسه علنی شورای شیراز با قرائت تذکری خطاب به شهردار شیراز گفت: نباید از اینکه مردم به اطلاعات ضروری دسترسی پیدا کنند، نگرانی داشته باشیم. 

او ادامه داد: روزهای آغازین سال جدید بنای ما بر این است که در حوزه نظارت تلاش بیشتری داشته باشیم، انتظار داریم شهردار و مدیران شهرداری در اجرای مصوبات شورای‌شهر و قوانین و مقررات و به‌ویژه رعایت حقوق مردم و به صورت اخص تسهیل و تسریع در ارائه خدمات توجه جدی داشته باشند . 

این عضو شورای شیراز گفت: سال گذشته موضوع بارگذاری اطلاعات ضروری شهروندان در ۱۷ مورد شورای شهر مصوبه‌ای داشت و به شهردار ابلاغ شد . 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌شهر شیراز با اشاره به راه اندازی سامانه شفافیت در شهرداری شیراز افزود: به رغم راه اندازی سامانه شفافیت از بارگذاری اطلاعات خبری نیست و ظاهرا عده‌ای از شفافیت در شهرداری می‌ترسند . 

موسوی افزود: اگر در فرایند و روند امور مشکلی نداریم نباید از اینکه مردم به اطلاعات ضروری دسترسی پیدا کنند، نگرانی داشته باشیم . 

موسوی از شهردار شیراز خواست که دستور بارگذاری اطلاعات پیش بینی شده، در سامانه شفافیت را صادر کند و از رسانه‌ها و افکار عمومی نیز درخواست کرد که شفافیت را به‌عنوان یک مطالبه عمومی دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز