خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

کشوری که بنیه اقتصادی ندارد آسیب‌های اجتماعی در آن افزایش پیدا می کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۹۹

استاندار خراسان رضوی با بیان این که برای برعکس شدن مهاجرت از روستا به شهر باید الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را به همه کشور تعمیم دهیم، گفت: کسب و کار روستایی را فراموش کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در سیزدهمین گردهمایی سالیانه گروه اقتصادی میثاق«گام» که در محل ساختمان مجمع اسلامی اهل بیت(علیهم السلام) برگزار شد، گفت: با خدماتی که به روستاها فرستادیم تا روستائیان را در همان روستا نگه دارد باعث مهاجرت آنها شدیم چون کسب و کار روستایی را فراموش کرده ایم.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش با طرح این سوال که چرا امروز کشور ما را تحریم می‌کنند؟ گفت: کشوری که بنیه اقتصادی نداشته باشد آسیب های اجتماعی در آن افزایش پیدا می کند.

وی بیان کرد: تا زمانی که در نظام اداری کشور نهادسازی نکنیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد بر این اساس باید در یک گوشه کشور یک نهاد ایجاد شود که بتواند به سایر نقاط هم سرایت بکند لذا امیدواریم در خراسان نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی بتواند این اتفاق را رقم بزند.

رزم حسینی اذعان کرد: باید در مقابل نظام اداری کشور طغیان کنیم و در این صورت است که خواهیم توانست گام دوم را برداریم اما در غیر این صورت فقط در حد یک شعار باقی خواهد ماند.

در ادامه این گردهمایی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور که ریاست «گام» را بر عهده دارد، گفت: گروه اقتصادی میثاق یک مجموعه فرهنگی است که وظیفه اصلی خود را کار تربیتی می داند و حدود 25 مرکز و شرکت تحت این مجموعه فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز