خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر:

۹۳ درصد از راه‌های روستایی بابلسر از آسفالت بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۹

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر از بهره مندی ۹۳ درصد از راه‌های روستایی بابلسر از آسفالت خبرداد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر گفت: ۹۳ درصد از راه‌های روستایی شهرستان بابلسر از نعمت آسفالت بهره‌مند هستند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، جابر حسن‌زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای ۲۵ خانواری قلعه‌کتی بخش رودبست بابلسر، اظهار داشت: از جمله مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم بحثمهاجرت روستاییان به شهرهاست.

وی با بیان اینکه در گذشته ۶۰درصد مردم در روستا‌ها و ۴۰درصد در شهر‌ها زندگی می‌کردند، افزود: در حال حاضر عکس آن اتفاق افتاده است.

این مسئول با تأکید به اینکه با یک راهکار جدی از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها جلوگیری شود، عنوان کرد: یکی از راه‌های رسیدن به این مهم رفع موانع و مشکلات موجود در روستا‌ها و تامین امکانات مورد نیاز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۹۳ درصد از راه‌های روستایی شهرستان بابلسر از نعمت آسفالت بهره‌مند هستند، تصریح کرد: برای رسیدن به راه دسترسی به این روستا حدود دو کیلومتر آسفالت نیاز است.

حسن‌زاده با بیان اینکه اداره راه برای ارائه خدمات معیارهایی دارد، عنوان کرد: در سال گذشته نسبت به زیرسازی آسفالت این روستا اقدام شده اما برای آسفالت این روستا نیاز به استعلام از نیروی هوای و اداره گاز است که آیا زمین متعلق به نیروی هوایی است و آیا در محدوده حریم لوله‌کشی اداره گاز قرار دارد یا خیر.

وی در پایان عنوان کرد: در صورت مشخص شدن این دو موضوع آسفالت این روستا را در سال آینده در زمره اولویت‌های کاری خود قرار می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز