خبرگزاری کار ایران

کلائی در دیدار با اعضای تیم فوتبال پدیده مطرح کرد:

پاداش ویژه در صورت صعود به لیگ قهرمانان آسیا/ نصب مجسمه بازیکنان پدیده در صورت کسب سهمیه آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۹۶

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در خصوص تامین زمین تمرین و کمپ برای تیم فوتبال پدیده پای کار هستیم، گفت: در صورت صعود تیم پدیده به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان و کادر فنی این تیم در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی در دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مدیران تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد در پاسخ به درخواست بازیکنان این تیم برای تامین زمین تمرین افزود: زمین تمرین امکانات خاصی نمی‌خواهد و با توجه به پتانسیل‌های شهرداری کار سختی نیست لذا پای کار تامین زمین تمرین و کمپ برای تیم فوتبال پدیده هستیم.

وی اضافه کرد: در خصوص کمبود امکانات و زیرساخت‌های فوتبال در مشهد این موضوع را قبول داریم و معتقد هستیم اگر تیم فوتبال پدیده‌ شهر خودرو بتواند سهمیه آسیا را طی پنج بازی آینده بگیرد زمینه‌ای برای جهش و اختصاص امکانات خواهد شد.

شهردار مشهد با بیان اینکه زمانی مدیریت شهری از تیم فوتبال پدیده حمایت کرد که وضعیت مناسبی نداشت، اظهار کرد: اما اکنون شاهد آن هستیم که با این حمایت‌ها تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت جدید تیم پدیده در آستانه دریافت سهمیه آسیا است؛ موضوعی که آرزوی جوانان و فوتبال دوستان مشهدی است که می‌تواند به بهبود وضعیت تیم فوتبال پدیده کمک کند که امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه پیدا کند.

کلایی ادامه داد: حضور و استقبال هواداران از تیم پدیده تازه‌وارد تثبیت شده و این آغاز راه است و می‌توانیم با ادامه موفقیت‌ها جهش بزرگی داشته باشیم.

شهردار مشهد به راه‌اندازی کمپین حمایت از تیم فوتبال پدیده برای پنج بازی پیشرو این تیم و تلاش برای دریافت سهمیه آسیا اشاره کرد و گفت: روابط عمومی شهرداری مشهد با همکاری روزنامه شهرآرا و مدیریت تیم فوتبال پدیده کمپین حمایت از این تیم را راه‌اندازی کرده‌اند که این اقدام هواداران را جهت حمایت پشت تیم خواهد آورد.

وی افزود: ما در حوزه شهرداری می‌توانیم دو قول بدهیم ابتدا اینکه در صورت هر برد در بازی‌های باقی مانده به بازیکنان و کادر فنی تیم یک پاداش و در صورت صعود به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: همچنین پیشنهاد می‌کنم در صورت صعود تیم فوتبال پدیده به آسیا مجسمه‌های بازیکنان این تیم ساخته و در میادین و بوستان‌های شهر به عنوان اولین تیم مشهدی صعود کننده به آسیا نصب شود.

در ادامه این نشست مهدی زارعی، معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نیز با تقدیر از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پدیده اظهارکرد: وظیفه شهرداری تسهیل‌گری و حمایت از ورزش است و نه تصدی‌گری، لذا در راستای حمایت از تیم پدیده برای ایجاد نشاط و شادابی در میان مردم به ویژه جوانان با تمام داشته‌هایمان از این تیم حمایت خواهیم کرد.

مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر نیز در ادامه این دیدار گفت: یکی از اقداماتی که شورای شهر و شهرداری برای حمایت از ورزش به ویژه فوتبال انجام داد اختصاص اتوبوس رایگان جهت انتقال تماشاگران به ورزشگاه بود.

وی افزود: شورای شهر اهتمام ویژه‌ای به ورزش از جمله فوتبال داشته است و قول می‌دهم که شورای شهر و شهرداری از تیم فوتبال پدیده شهر خودرو حمایت خواهد کرد.

در ادامه این دیدار علیرضا شهریاری، عضو هیات رییسه شورای شهر مشهد نیز با بیان اینکه سالانه حدود 4 میلیارد تومان برای معتادان هزینه می‌کنیم که سلامت خود را بازیافته و به جامعه برگردند، اضافه کرد: وظیفه شهرداری ترویج سلامتی در جامعه است و ورزش یعنی سلامتی لذا از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت خواهیم کرد.

احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: روزی که با شعار نشاط، امید و زندگی با رای مردم سکان اداره شهر را به دست گرفتیم ورزش را یک عامل کلیدی برای افزایش نشاط و شادابی معرفی کردیم که به دلیل جذابیت فوتبال و طرفداران زیادی که داشت با رویکردی اجتماعی به ورزش و حمایت از تیم پدیده ورود پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: به این دلیل از تیم فوتبال پدیده شهر خودرو حمایت کردیم زیرا دیدیم که می‌تواند در میان مردم و به ویژه جوانان دلبستگی ایجاد کند و امروز این دلبستگی ایجاد شده و باید به سمت پایدار کردن این وضعیت حرکت کنیم.

همچنین یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های شهرداری مشهد از این تیم گفت: شهرداری مشهد از روز اول حمایت‌های ویژه‌ای از تیم پدیده انجام داده است.

وی تصریح کرد: دیداری که با شهردار و مدیران شهری داشتیم باعث شد با یک روحیه و انگیزه بالاتری در بازی‌های آینده حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: شهر مشهد دارای جوانان با استعداد زیادی است اما با کمبود زیرساخت‌ها و امکانات در زمینه فوتبال برخوردار است که باید به این موضوع توجه شود.

در ادامه این دیدار حمیداوی، مالک تیم پدیده شهر خودرو نیز با بیان اینکه تیم فوتبال زمانی معنا می‌گیرد که کار تیمی اتفاق بیافتد، اظهار کرد: امروز احساس می‌کنم پدیده شهر خودرو تبدیل به تیم شده‌ است.

وی گفت: زمانی که می‌خواستم به مشهد بیایم احساس غریبی می‌کردم اما اینجا سرزمین امام مهربانی‌ها است و نباید این احساس را داشت.

حمیداوی ادامه داد: خداوند را شاکرم این شهر یک شهردار دارد که این حس را از روی دوش ما برداشته است، مجموعه شهرداری باعث دلگرمی این تیم هستند.

مالک تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با اشاره به اینکه از شهردار مشهد به خاطر علاقه و پشتیبانی از فوتبال این شهر و حمایت‌های ویژه‌ای که از تیم فوتبال پدیده کردند تشکر می‌کنم، افزود: آقای کلائی، مجموعه شهرداری و مدیریت شهری جریان خون در رگ این تیم هستند.

همچنین  رضا ناصحی، کاپیتان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو نیزگفت: خوشبختانه مدیریت شهری مشهد از ابتدای فصل حمایت‌های ویژه‌ای از تیم فوتبال پدیده کرد، اگر از ابتدای مشکلات تیم پدیده شهرداری ورود پیدا نمی‌کرد شاید تاکنون مشکلات ما ادامه داشت.

وی ادامه داد: در هیچ دوره‌ای، شهرداری این‌گونه ورود پیدا نکرده بود، امسال احساس کردیم شهرداری همراه ما بوده است.

اکبر صادقی، کاپیتان دوم پدیده نیز در ادامه دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر مشهد گفت: از حمایت‌های شهرداری مشهد از این تیم، تشکر می کنیم و خواستار ادامه این حمایت‌ها هستیم.

حسین مرادوند یکی دیگر از بازیکن تیم پدیده شهر خودرو نیز با تقدیر از حمایت‌های شهرداری مشهد افزود: اکنون همه از نام پدیده می‌ترسند، خیلی سختی کشیدیم تا به این جا رسیدیم و این درحالی است که امکانات ما خیلی محدود است.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی داریم اما متاسفانه امکانات مناسب نیست امیداویم حمایت‌های شهرداری ادامه پیدا کند.

گفتنی است که در این دیدار یک تابلو و توپ فوتبال با امضای بازیکنان به همراه پیراهن تیم فوتبال پدیده به شهرداری مشهد از سوی بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز