خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

از حداکثر ظرفیت ها برای رفع موانع تولید باید استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۹۸

استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر رفع موانع تولید گفت: از حداکثر ظرفیت ها در این زمینه باید استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در دفتر وی و با حضور متولیان مربوطه برگزار شد گفت: امیدواریم امسال که تحت عنوان سال رونق تولید نام گرفته موانع تولید را رفع و از حداکثر ظرفیت ها در این زمینه استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برخی از اختیارات ممکن است در اختیار مدیران استانی نباشد اما لازم است بگویم آن دسته از مسائلی که در حوزه دولت و دستگا های قضایی قرار دارد را کمک خواهیم کرد تا حل شود مگر مسائلی که قانون شده باشد،همانطور که تا کنون چند مورد را از تهران پیگیری کرده و به سرانجام رساندیم.

استاندار خراسان رضوی در همین راستا اضافه کرد: راه اندازی ستاد تدبیر کار خوبی بود لذا آن را دنبال خواهیم کرد همانطور که در طول سه ماه گذشته مشکلاتی را حل و فصل کردیم.

وی ادامه داد: فضای استان بسیار فضای خوبی است و می‌توان به وضوح فضای همگرایی را در بین مدیران و مردم مشاهده کرد و باید گفت همه پای کار هستند.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مدیران بیان کرد: در نهایت باید به سمتی برویم که سپرده های مردم از استان خارج  نشوند بلکه جذب بیشتری را در این خصوص داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه  و بعد از اتمام این جلسه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به قانون رفع موانع تولید گفت: در همین راستا و در استانداری جلسات مربوط به رفع موانع تولید مرتبا برگزار شده است.

وی با بیان این که در سال جاری اقتصاد و اشتغال و توسعه روستایی حتما دنبال خواهد شد، افزود: کارگروه هایی در مجموعه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وجود دارد که توسط بخش غیر دولتی اداره می شود و این نکته مثبتی تلقی می شود.

رزم حسینی ادامه داد: معتقدیم در خراسان کارآفرین های خوبی وجود دارند که می شود از حضور آنها در مناطق اقتصادی استان استفاده کرد و من امیدوارم با همدل خوبی که در استان بوجود آمده است بتوانیم نسبت به سال های گذشته سال بهتری داشته باشیم.

اما مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در خصوص جزئیات مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت:مصوبات مختلفی داشتیم که مهم ترین آنها در حوزه تامین مواد اولیه و مواد مورد نیاز حوزه پتروشیمی بود و مشکل آنها مرتفع شد.

علی رسولیان اضافه کرد: یکی دیگر از مصوباتمان در خصوص رفع مشکل گازرسانی و رفع اختلافاتی که بین دستگاه ها برای گازرسانی وجود داشت بود اما توافق شد با کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت گاز مشکل رفع شود و بنگاه های اقتصادی هم موظف بشوند که شرایط  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را رعایت کنند.

وی اذعان کرد: مشکل یک شرکت دیگر در خصوص تامین فرآورده های نفتی واحدها از جمله واحدهای مستقر در خواف بود که بنا بر این شد تا زمانی که مشکل آنها حل شده و بتوانند مجوزهای قانونی را دریافت کنند در یک بازه زمانی مشخص نیاز فرآورده های نفتی آنها تامین بشود.

رسولیان در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امسال باید تعیین تکلیف واحدهای در حال احداث، نیمه راکد، راکد و واحدهای تملیکی موجود را در برنامه داشته باشیم.

در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکل حدود 9 شرکت برطرف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز