خبرگزاری کار ایران

امام جمعه همدان مطرح کرد:

خبرنگاران از امام جمعه باید مطالبه‌گری داشته باشند/حمایت از رسانه‌ها اتفاق خواهد افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۲۳

اعضا و هیأت‌مدیره خانه مطبوعات استان همدان امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با وی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار با اهالی رسانه استان با بیان اینکه راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی باید به صورت بومی در استان مطالعه شود، اظهار کرد: زیرساخت های توسعه باید در استان اتفاق بیفتد و مباحث زیربنایی شکل گیرد و الزامات توسعه باید فراهم شود.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ضمن اشاره به این موضوع که رسانه‌های استان را رصد می‌کند، گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه امروزه مطالعه روزنامه تنها برای دریافت اطلاعات خام نیست بلکه رسانه‌ها در شکل‌دهی به فضای ذهنی جامعه، تغییر، جابجایی، انسجام و مستحکم کردن فرهنگ و سنت موثر هستند، گفت:  صداقت نیاز ضروری رسانه است چرا که امروز در فضای رسانه ای، تقابلی با رسانه های معاند شکل گرفته است و دشمن با بهره گیری از رسانه، شبیخون فرهنگی، جنگ اقتصادی و روانی ایجاد می‌کند.

وی افزود: گرایش‌های افراطی جناحی به رسانه‌ها آسیب می‌زند. البته گرایش سیاسی رسانه‌ها طبیعی‌ست.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی  با بیان اینکه رسانه‌ها باید فضای مطالبه‌گری را فریاد بزنند، اظهار کرد: خبرنگاران از امام جمعه نیز باید مطالبه‌گری داشته باشند تا رونق تولید محقق شود.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان  با اشاره به اینکه باید به یک وحدت جامع در استان برسیم، خاطرنشان کرد: بعضی حواشی در استان خیلی برجسته شده است و این باعث دور شدن از متن ماجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با تاکید بر این موضوع که  تلاش مسئولان برای پیشرفت امور باید بیشتر شود، تصریح کرد: رسانه‌ها نباید تنها به آمار مسئولان اکتفا کنند اگرچه زحمات زیادی کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه باید از رسانه‌ها حمایت شود، اظهار کرد: حمایت از رسانه‌ها قطعا اتفاق خواهد افتاد اما در این زمینه کارهای عملیاتی باید انجام دهیم و چارچوب‌هایی اعم از عهد به نظام اسلامی و تقید به ولایت فقیه و ارزش های اسلامی باید رعایت شود.

 وی افزود: از این پس قول می‌دهم همراه رسانه‌ها باشم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: رسانه ها محرک قوی اجتماعی در عرصه‌های مختلف هستند که نقش مربی گری را در جامعه ایفا می‌کنند.

در این دیدار علاوه بر سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان و شماری از خبرنگاران استان همدان به بیان دغدغه ها و مطالباتشان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز