خبرگزاری کار ایران

روح‌الله بابایی‌صالح:

پرونده کوتاهی فرد مسئول در سیلاب رودخانه حاجی عرب به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۸۷

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس گفت: در این شرایط بحرانی اگر فرد مسئول کوتاهی کند، پرونده وی به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

روح الله بابایی‌صالح در حاشیه جلسه شورای مدیریت بحران در محل سیلاب رودخانه حاجی عرب شهرستان بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: با توجه به اینکه از روز اول به‌طور میدانی از آوج و بوئین‌زهرا بازدید داشتم و عملکرد دستگاه‌های مختلف شهرستان را از نزدیک دیدم.

وی ادامه داد: راهداری، فرمانداری و بخش‌خصوصی همکاری داشتند، البته اگر کوتاهی صورت گرفته نیازمند پیگیری است، تمام دستگاه‌ها باید در شرایط بحرانی با هماهنگی فرماندار پای کار باشند، در غیر این صورت و با کوتاهی فرد مسئول به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود و باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس ابراز کرد: اگر نیاز باشد من به‌عنوان نماینده با ارگان‌های مختلف برای همکاری لازم با مدیریت بحران صحبت می‌کنم.

وی افزود: ستاد بحران اعلام آمادگی کرده و حتی تا پایان هفته تمدید شده، تمام دستگاه‌ها باید به طور کامل آماده باش و فعال بوده و گوش به فرمان مدیرکل بحران استان باشند، زیرا بحران استانی است، در غیر این صورت به عنوان مدعی‌العموم از آنها شکایت می‌شود.

این مسئول گفت: باید بتوان با همکاری و استفاده از تمام تجهیزات خسارت‌ها را کاهش داد و سیلاب را به بهترین شکل کنترل و مهار کرد تا بتوان از این بارش به‌عنوان یک نعمت بهره برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز