خبرگزاری کار ایران

با پیدا شدن آخرین سرنشین قایق امدادی؛

تلفات قایق غرق شده در سیل گمیشان به 6 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۸۶

با پیدا شدن آخرین سرنشین گمشده قایق موتوری در سیل گمیشان که سه شنبه هفته گذشته بر اثر اصابت با بدنه بتنی پل به داخل آب سقوط کرد؛ تلفات این حادثه غم بار به 6 نفر افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، علیرضا کمال غریبی سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تایید این خبر گفت: پیکر آخرین سرنشین این قایق (سلیم صوفیانی) صبح امروز با تلاش غواصان عملیات ویژه تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی ایران و کمک نیروهای مردمی در انتهای کانال تپه نقره ای شهرستان گمیشان پیدا شد.

بر اساس این گزارش، این قایق موتوری که حامل 25 سرنشین اعم از امدادگران و سیل زدگان شهرستان گمیشان بود سه شنبه هفته گذشته پس از واژگونی و اصابت به بدنه بتنی یک پل به شدت آسیب دید و تمام سرنشینان آن به داخل آب سقوط کردند.

هرچند امدادگران عده زیادی از سرنشینان قایق را در همان دقایق اولیه نجات دادند اما به دلیل حجم و پهنه زیاد آب در منطقه 6 سرنشین مفقودی تا به امروز و به تدریج پیدا شدند.

تاج قبلی جهانی، بهزاد تاتاری، احمد عبدالحسینی، نازمحمد خالدی، عبدالعظیم نیانی و سلیم صوفیانی جان باختگان این حادثه بودند.

سیل استان گلستان که هنوز مردم شهرستان های آق قلا و گمیشان را درگیر خود کرده تاکنون در مجموع هشت جان باخته داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز