خبرگزاری کار ایران

قاسم پور مطرح کرد؛

بازگشایی تمامی محورهای مسدود شده بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۵۶

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران بردسکن گفت: در پی جاری شدن سیل و فرونشست زمین چندین نقطه از محورهای روستایی و جاده ای شهرستان مسدود شده بود با تلاش اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان پس از اقدامات انجام شده بازگشایی و تردد در آنها صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، ابراهیم قاسم پور در این رابطه گفت: تمامی راه های حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن باز است و تردد در آنها صورت می گیرد اما برابر گزارش پلیس راه طبس به دلیل جاری شدن سیل در عشق آباد محور درونه به سمت عشق آباد همچنان مسدود است که به محض بازگشایی مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: از آغاز سفرهای نوروزی بیش از 170 هزار نفر مسافر ورود و خروج از شهرستان بردسکن داشته ایم و قریب به 3 هزار نفر نیز در شهرستان اسکان داده شده اند.

قاسم پور افزود: طبق بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از عصر فردا 5 شنبه هشتم فروردین ماه استان تحت تاثیر جریانات ناپایدار جوی و نفوذ سامانه بارش‌زا دیگری قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت : پیامد نفوذ این سیستم جوی به استان افزایش ابرناکی، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با احتمال بروز خسارت بویژه نوار شرقی و نیمه جنوبی و وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد وبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ خواهد بود و با افزایش حجم بارش‌ها احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌های استان دور از انتظار نیست.

سرپرست فرمانداری بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در وقوع سیل اخیر از آمادگی کامل دستگاههای اجرایی و خدماتی برای هر گونه بحران های احتمالی ناشی از جاری شدن سیل خبرداد و گفت: تمامی ماموریت ها و مرخصی ها برای اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان تا پایداری شرایط جوی لغو و هیچ مدیری حق ندارد بدون هماهنگی فرمانداری از شهرستان خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز