خبرگزاری کار ایران

شایان فر مطرح کرد؛

بارندگی ۱۵ شهرستان خراسان رضوی را دربرگرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۹۸

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به بارش‌هایی که از روز گذشته در استان آغاز شده است گفت: ۱۵ شهرستان خراسان رضوی تحت تاثیر بارش‌های اخیر قرار گرفته است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجتعلی شایان فر گفت: با تداوم بارش از دیشب تاکنون ۱۵ شهرستان استان به ویژه در مناطق غربی خراسان رضوی بارندگی داشته‌اند که بردسکن با ۱۷ و سبزوار با ۱۲ میلیمتر بیشترین میزان نزول رحمت الهی را تجربه کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: تنها دو محور روستایی رباط سنگ به کدکن و انداده به جغتای به دلیل بارش‌های اخیر مسدود شده‌اند که مسیرهای جایگزین برای تردد اهالی فراهم شده است.

شایان فر بیان کرد: ۲۰۰ دستگاه مکنده در سطح شهر مشهد مستقر شده است که در صورت لزوم برای رفع آب گرفتگی‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای استان را دارند به لغزندگی سطح جاده‌ها و میزان بارندگی‌ها توجه گنند و در عبور از جاده‌هایی که آب از روی آنها در حال عبور است، احتیاط کرده و صبر و تحمل پیشه کنند تا از هر گونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی هم اینک در حال آماده‌باش است و در این چارچوب همه فرمانداران، شهرداران، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف سطح استان و در راس آنها استاندار محترم در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و همه مسئولان در آماده‌باش کامل هستند .

لازم به ذکر است بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می‌گیرد. با توجه به رگباری بودن بارش‌ها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد.

بیشترین بارش برای شهرستان‌های درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز