خبرگزاری کار ایران

در پی سیل امروز در شیراز؛

آمار رسمی از ۱۷ کشته و ده‌ها زخمی حکایت دارد/ تعداد قربانیان بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۵۸

در حالی منابع رسمی از 17 کشته و ده‌ها زخمی در حادثه وقوع سیل امروز در شیراز خبر می‌دهند که بنابر اعلام شاهدان عینی تعداد قربانیان این حادثه بیش از اینهاست.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: در پی جاری شدن سیل امروز در شهرستان شیراز آمار کشته ها و زخمی های این شهرستان فراتر از اعلام مقامات رسمی است.

براساس این گزارش، امروز پنجم فروردین ماه با جاری شدن سیل در دوازه قرآن شیراز ، سیل بیش از ۲۰۰ خودرو را با خود برد. این حادثه در پی طغیان رودخانه رخ داد و آبگرفتگی در خیابان دروازه‌ قرآن تا هفت‌تنان وجود داشت و حجم زیاد بارندگی سبب ‌سیلاب در برخی مناطق شیراز شد.

 منازل‌ و خودروهایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند توسط نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی در حال امدادرسانی هستند.

طبق اعلام مقامات رسمی تاکنون ۱۷ کشته و ده ها نفر زخمی شده اند.

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به علت بارندگی شدید موقتا مسدود شدند. با توجه به آبگرفتگی کنار گذر‌های رودخانه خشک به طور کلی مسیر‌های رفت و برگشت که از غرب به شرق منتهی می‌شوند، مسدود شده است، از این رو، رانندگان باید از مسیر‌های جایگزین برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز