خبرگزاری کار ایران

با دستور شهبازی؛

استان البرز در آماده باش کامل قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۶۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته از ۲۵ اسفند ۹۷ تاکنون، تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان در ستادهای نوروزی تمهیدات لازم را برای خدمات دهی در این ایام و مواقع بحران اندیشیده اند.

به گزارش ایلنا، علی درویش‌پور در  جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که ظهر دوشنبه به ریاست استاندار البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در شرایط اضطرار و آماده باش کامل قرار داریم، افزود: طی ابلاغی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان با تمامی تجهیزات و امکانات آماده ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: براساس دستور استاندار محترم البرز، اولین محموله اقلام غذایی برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان های شمالی طی هماهنگی های صورت گرفته اعزام شد.

درویش پور گفت: اکنون نیز محموله دیگری آماده ارسال است ولی با توجه به ازدحام مردم نوع دوست کشور برای کمک به مناطق سیل زده، قدری هماهنگی ها در مبادی ورودی این مناطق دچار اختلال شده است.

وی افزود: با تمام این تفاصیل البرز آماده ارسال کمک در زمینه اقلام خوراکی، امداد و نجات، تجهیزات و نیروی انسانی به مناطق سیل زده استان های شمالی کشور است که این امر با دستور استاندار محترم البرز و طی هماهنگی با مدیریت بحران کشور و مسئولان استان های مذکور محقق می شود.

معاون استاندار اضافه کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته از ۲۵ اسفند ۹۷ تاکنون، تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان در ستادهای نوروزی تمهیدات لازم را برای خدمات دهی در این ایام و مواقع بحران اندیشیده اند.

وی گفت: تدابیر لازم و امکانات مورد نیاز در نقاط پرریسک استان در نظر گرفته شده و مسئولان در حوزه های مختلف نیروهای خود را جهت ممانعت از استقرار مسافران در مناطق پرخطر مامور کرده اند. 

درویش پور افزود: در شهرداری ها نیز جلسات مدیریت بحران برای هماهنگی بیشتر برگزار شده است.

وی عنوان کرد: اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و رسانه ها برای آگاهی بخشی به مردم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز