خبرگزاری کار ایران

سودابه رادفر:

خدمات ارتباطی در ایام نوروز رصد می شود/نصب سایت تقویت مکالمه در جاده چالوس

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۰۴۱

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با عنوان اینکه خدمات دهی ارتباطی در ایام نوروز عید به صورت ویژه رصد می شود، گفت: در محور کرج_چالوس برای مسافران دو سایت اضطراری تقویت مکالمه تلفن درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سودابه رادفر، اظهار داشت: با توجه به نیاز همیشگی به توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور، استان البرز نیز از این قاعده مستثنی نیست و به رغم کارهای خوبی که در این خصوص انجام شده، نیازمند توسعه بیشتر است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ارتباطات در استان البرز، گفت: شبکه پایداری در حوزه ارتباطات البرز وجود دارد و‌ تکمیل ارتباط در روستاها و زیر ساخت‌های موجود، نیاز شبکه ارتباطی استان را مهم قلمداد می کند.

رادفر تاکید کرد: خدمات دهی ارتباطی در ایام تعطیلات سال نو به صورت ویژه رصد می شود و با توجه به تردد مسافران نوروزی، علاوه بر راه اندازی خدمات وای فای، دیزل ژنراتور و  NBTS سیار در مواقع نیاز پیش بینی شده است.

این مدیر استانی ادامه داد: همچنین در محور کرج_چالوس برای تسهیل در ارتباطات مکالمه ای مسافران دو سایت اضطراری تقویت تلفن درنظر گرفته شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: یکی از مشکلات در مکان هایی که از لحاظ ارتباط، کمبود داریم، موضوع تملک زمین و جانمایی دکل های اپراتور است که در حال رفع آن هستیم.

رادفر گفت: در ارتباط با کیفیت آنتن دهی تلفن همراه، خدمات دهی توسط سازمان تنظیم مقررات انجام می شود و در راستای رفع مشکلات احتمالی با چندبار تست در سالجاری، نواقص احتمالی در استان البرز، رصد و رفع شده است.

این مدیر استانی گفت: در خصوص اینترنت پر سرعت تمام مراکز مخابراتی در استان البرز بازرسی و با کم فروشی، گران فروشی و متخلفان برخورد می شود.

وی ضمن تاکید به واگذاری به روز تلفن ثابت در استان البرز، گفت: تلفن ثابت برای واگذاری در استان وجود دارد و هر متقاضی می تواند  حداکثر در مدت یک ماهه تلفن را تحویل بگیرد و در این خصوص استان البرز  به نسبت دیگر استانها رتبه خوبی کسب کرده است.

وی افزود: شماره گیری 195 برای ارتباط با مشتریان به صورت سراسری در دسترس شهروندان است.

رادفر با عنوان اینکه شکایات مشتریان از خدمات ارتباطی از طریق همین سامانه و بدون نیاز به پیش شماره برقرار می شود، تصریح کرد: بیش از هزار تماس در روز برقرار می شود و 70درصد از مشترکین ابراز رضایت دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز