خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه خبرداد:

آماده‌باش 220 نیروی آتش نشانی در ایام عید و چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۸۰۹

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده‌باش 220 نیروی آتش نشانی در ایام عید و چهارشنبه آخر سال خبر داد.

ابراهیم شاد قوشچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اقدامات چهارشنبه آ‌خر سال و ایام عید اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی از 25 اسفند تا 15 فروردین سال جدید با تمامی نیروها و خودروها در معنای کامل‌تر با تمام وجود آماده‌باش خواهد بود.

وی افزود: نیروی آتش نشانی در شهر در ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال تمرکز داشته از 25 اسفند 220 نیرو و 10 ایستگاه شهری خودروهای سبک، موتورسیکلت و خودروهای آتش نشانی در جهت خدمت و ارائه مسائل ایمنی در خدمت مردم هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای آتش نشانی در مراکز پرتردد شهر، واحدهای پرترافیک و واحدهای تجاری، بازرسی و بررسی دارند تا از وقوع حادثه جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر بازرسی‌های میدانی خودروهای سیار و موتورسیکلت‌های آتش نشانی در حال گشت‌زنی در سطح شهر بوده همچنین توصیه‌های لازم از طریق صدا وسیما و رادیو داده می‌شود.

شاد قوشچی ابراز کرد: در صدد هستیم تا نسبت به بیداری و آ‌گاهی خانواده‌ها در خصوص مواد محترقه بگوییم چرا که کنترل نظارت بر فرزندان خود از خطرات آتش آگاه کرده و از بازی با چنین مواردی برحذر دارند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز