خبرگزاری کار ایران

در کرمان رخ داد؛

سقوط دختر نوجوان از کوه‌های صاحب الزمان(عج)

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۴۰

دختر نوجوان کرمانی از کوه‌های صاحب الزمان (عج) این شهرستان سقوط کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این دختر 16 ساله از ارتفاعات کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان به دره آتش واقع در حاشیه شهر کرمان سقوط کرده بود،که یک گروه از پایگاه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر کرمان به محل حادثه اعزام شد.
 
هادی سلطانی افزود: امدادگران با گزارش مرکز کنترل و هماهنگی 112 جمعیت هلال احمر استان کرمان از حادثه سقوط فردی از ارتفاعات به درون دره آگاه شدند.

سلطانی گفت: گروه‌های امدادی ابتدا ضمن کنترل علائم حیاتی، اقدامات اولیه پیش بیمارستانی را بر روی این فرد انجام و مصدوم  را تحویل عوامل اورژانس کرمان دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان هم در این باره گفت: این شهروند که به قصد کوه‌نوردی به کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) عزیمت کرده بود به علت خارج شدن از مسیر اصلی و نا آشنایی با اصول کوه نوردی دچار حادثه شد و سقوط کرد.

علی عسکری گفت: شهروندان هنگام کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند و بدون راهنما اقدام به کوه نوردی نکنند و در صورت گمراه شدن از مسیر اصلی با شماره تلفن های امدادی تماس بگیرند.

کوه‌های صاحب الزمان در شرق شهر کرمان واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز