خبرگزاری کار ایران

دادستان مشهد:

تعامل دادستانی با شهرداری مشهد در این دوره بی‌نظیر است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۲۲

دادستان مشهد در مانور مشترک دستگاه‌های عضو شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت:تعامل دادستانی با شهرداری مشهد در این دوره بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، غلامعلی صادقی در مراسم افتتاحیه و مانور مشترک دستگاه‌های عضو شورای حفظ حقوق بیت‌المال که با حضور شهردار مشهد در منطقه 10 مشهد برگزار شد، با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه‎های مختلف استان بخصوص مجموعه شهرداری مشهد برای رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: ما هم در دستگاه قضا با تمام توان از دستگاه‌های مربوطه حمایت می‎کنیم تا خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم به نحو احسن انجام شود.

وی با بیان اینکه از هماهنگی موجود در استان و شهر باید نهایت استفاده را ببریم، ادامه داد: هر مدیر و دستگاهی وظیفه دارد از اموال عمومی و اراضی دولتی و موقوفه حفاظت کند، هرجا اراضی املاک عمومی، دولتی و موقوفه یا حتی بسترهای رودخانه در هرزمانی تصرف شد نیازی به دستور قضایی نیست، باید رفع تصرف کنید و گزارش آن را بفرستید.

دادستان مشهد افزود:از همین جا دست تک‌تک اعضای نیروی اجرایی حفاظت از حقوق بیت‌المال را می‎بوسم چراکه سخت‎ترین قسمت کار به عهده این عزیزان است.

در ادامه مهدی حقدادی، سرپرست دادسرای زمین و شهرسازی مرکز خراسان رضوی نیز با اشاره به راه‌اندازی دادسرای ویژه زمین و مسکن گفت: کمیته حفاظت و صیانت از حریم بیت‌المال نزدیک به یک سال است، راه‌اندازی شده و دبیرخانه آن به عهده شهرداری مشهد است.

وی ادامه داد: تاکنون 180 مورد تخلف در شهر شناسایی شده که 153 مورد از آنها تخریب شده است و در سال آینده بنا به استفاده از تجهیزات به‎روزتری مثل پهپادها، بیسیم مرکزی و ... داریم تا حتی اجازه تعرض به یک وجب از اراضی به زمین‎‌خواران داده نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز