خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۲۸۰ تن از اراذل و اوباش در تهران/ هشدار به اوباشگران چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۱۴

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۸۰ تن از اراذل و اوباش تهران در ششمین طرح دستگیری اشرار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه ششمین طرح دستگیری اراذل و اوباش شهر تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این مرحله به ۹۵ پرونده رسیدگی شد، اظهار داشت: در این طرح ۱۳۳ حکم به مرحله اجرا درآمد.

سردار رحیمی اضافه کرد: از اراذل اوباش و افراد شرور بالغ بر ۹ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح سرد و ۱۰۷ فشنگ جنگی و شکاری کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت: ۱۱ مرکز عمده خرید تهران تحت نظر محسوس و نامحسوس پلیس قرار گرفته است.

توقیف خودروی اوباش چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات

رئیس پلیس تهران بزرگ به کسانی که در چهارشنبه آخر سال با وسیله نقلیه اوباشگری کنند؛ هشدار داد که از چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات خودروی آنها در توقیف پلیس خواهد بود.

ششمین مرحله طرح دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس با تلاش مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ اجرا شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره این طرح گفت: با پاکسازی ۸۵ محله و ۲۹۷ قهوه‌خانه سفره خانه و باشگاه بدنسازی حدود ۲۸۰ نفر از مزاحمین مردم اراذل و اوباش، عربده کشان و گردن کلفتان دستگیر شدند.

سردار رحیمی اظهار داشت: ۸۹ نفر از دستگیرشدگان در زمینه تخریب وشرارت ۱۵۳ نفر مزاحمین نوامیس و ۳۸ نفر در رابطه با توزیع اقلام ضد فرهنگی مشروبات و مواد محترقه دستگیر شده اند.

سردار رحیمی درباره چهارشنبه آخر سال هم گفت: پلیس تهران در آماده باش ۱۰۰ درصدی تا آن روز خواهد بود و برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز در دستور کار پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری و پلیس امنیت است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: واحد‌هایی که اقدام به فروش مواد آسیب‌زا کنند پلمب می‌شوند.

سردار رحیمی ادامه داد: ۱۰ میلیون انواع مواد محترقه و دست ساز و مخاطره آمیز کشف و ضبط شده است. همچنین انباری که شامل ۹ تن اکلیل و سرنج بود نیز پلمب و ۲۹ انبار دپوی مواد محترقه نیز در مناطق جنوبی کشف و پلمب شد.

وی افزود: ۹ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح سرد، ۱۰۷ عدد فشنگ و هفت دستگاه خودرو کشف شد. همچنین ۷۰ دستگاه موتور که وسیله جرم اراذل و اوباش بود نیز کشف و ضبط شد که یک دستگاه از این موتور‌ها مسروقه بوده است.

این مقام ارشد پلیس تهران اعلام کرد: اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس و عربده کشان و گردن‌کشان با سرپنجه قدرتمندانه پلیس مواجه خواهند شد و اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش مردم را این افراد سلب کنند. حتی تامین امنیت و آرامش در دور افتاده‌ترین نقاط در دستور کار پلیس است.

وی به پوشش محسوس و نامحسوس مراکز عمده خرید پرداخت و گفت: ۲۱۱ مرکز عمده خرید و فروش در شهر تهران تحت پوشش پلیس خواهند بود.

سردار رحیمی به طرح نوروزی پلیس تهران اشاره و بیان کرد: از ۲۳ بهمن تا ۲۹ اسفند پلیس تهران با جدیت و آمادگی کامل در این طرح شرکت دارد ضمن آنکه هر شب از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۰ شب در معابر و خیابان‌ها حضور فعال دارد تا آرامش را برای مردم و شهروندان به ارمغان می‌آورد.

وی گفت: دستگیر شدگان در شب عید در تحویل دستگاه قضایی خواهند شد و تصمیم گیری با دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز