خبرگزاری کار ایران

سامانی به ایلنا خبر داد:

برگزاری ششمین فصل آزاد شعر با حضور شاعر طنزپرداز کشور در تربت جام

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۷۹

دبیر انجمن شعر تربت جام از برگزاری ششمین فصل آزاد شعر تربت جام در پانزدهم اسفندماه با حضور شاعران تربت جام ، تایباد ، باخرز ، مشهد و شاعر طنزپرداز کشور دکتر اسماعیل امینی خبر داد.

ایرج مظلوم سامانی به خبرنگار ایلنا گفت: فصل‌های آزاد شعر تربت جام از سال ۱۳۹۶ به همت انجمن ادبی ترنم جام و حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام آغاز به کار کرده و تابحال پنج فصل را برگزار و اکنون در آستانه برگزاری ششمین فصل آزاد شعر تربت جام هستیم.

وی هدف اصلی برگزاری این فصل های شعر را استفاده حداکثری از پتانسیل شعر شهرستان خواند و گفت: از آنجا که تاکنون همه ی شب شعر ها و همایش های ادبی برگزار شده به صورت موضوعی تنها در برگیرنده طیف خاصی از هنرمندان و مخاطبان بوده است از تمام ظرفیت های شعر استفاده نشده است و با توجه به این اصل که هنرمند با آزادی و بدون محدودیت های مرسوم موضوعی آثار شایسته تری خلق می کند. فصل‌های آزاد شعر تربت جام شکل گرفته و توانسته با شناسایی، تشویق ، معرفی و آموزش افراد با استعداد در زمینه شعر این اتفاق فرهنگی ناب را رقم بزند.

سامانی افزود : شرکت شاعران در فصل های شعر بیشتر نشات گرفته از شوق خود شاعران هست و فرصتی برای حضور تمامی اقشار جامعه در این مهم فرهنگی است و حضور شاعران به قدری گسترده بوده که در هر فصل قریب به سی شاعر اجرای اثر داشته اند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز