خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد:

مهلت ارسال آثار به جشنواره رضوی در زنجان تا ۲۵ مرداد تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۸۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی در زنجان تا(۲۵ مرداد) امسال تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: سومین جشنواره علمی وپژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی(۶ شهریور) امسال همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه هماهنگی جشنواره رضوی در زنجان اظهار کرد: تاکنون ۳۱ مقاله به جشنواره رضوی در استان زنجان ارسال شده است.

وی با یادآوری اینکه این تعداد مقاله نسبت به مدت مشابه در سال گذشته چشمگیر نیست، ادامه داد: اثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره در استان زنجان از شهرهای اصفهان، ایلام، تهران، زنجان، مشهد، کرمانشاه و فارس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مقالات رسیده به این جشنواره در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا(۲۵ مرداد) امسال تمدید می‌شود.

به گفته مقدم، سومین جشنواره علمی وپژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی(۶ شهریور) امسال همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول همچنین افزود: مقالات برگزیده در این جشنواره در ۲۰۰ جلد کتاب چاپ و توزیع می‌شود.

ناظر همایش جشنواره رضوی در استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: مقالات و آثار برگزیده در این همایش به شکل پوس‌تر چاپ می‌شود.

حجت الاسلام کریم خانمحمدی ادامه داد: تکرار مکرر جشنواره رضوی در کشور به جهت نهادینه کردن آموزه‌های رضوی در جامعه است.

در پایان این جلسه در خصوص موضوع جشنواره رضوی استان زنجان در سال آینده بحثو گفتگو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز