خبرگزاری کار ایران

خط پنج تهران_کرج نیازمند حمایت دو استان است/ افزایش ساعت جابجایی مسافر در روزهای پایان سال

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۹۵

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به حمایت مسئولان استان البرز در تامین هزینه خط پنج متروی تهران-کرج، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرنوش نوبخت، امروز در آیین بهره‌برداری از سکوی شرقی_غربی ایستگاه متروی کرج در جمع خبرنگاران، گفت: به رغم اینکه از ابتدای پاییز امسال، سه قطار بدون توقف از ایستگاه کرج به سمت تهران، راه‌اندازی شد، برنامه ریزی کردیم که از ایستگاه ارم سبز به سمت کرج نیز قطار بدون توقف راه‌اندازی شود.

وی به ضرورت همکاری هر دو استان تهران و البرز تاکید کرد و افزود: با توجه به تجهیز ایستگاه هشتگرد به خط پنج مترو، لازم است برای تسریع در راه اندازی این ایستگاه، استاندار البرز و شهرداران کرج و هشتگرد همکاری و حمایت بیشتری در این موضوع داشته باشند.

نوبخت با اشاره به مشکلات پیش رو خط پنج مترو، تصریح کرد: این مسیر بین دو استان تهران و کرج واقع شده و لازم است حمایت و تامین بودجه از هر دو استان صورت گیرد در صورتی که این امر تا کنون تنها از طرف تهران، انجام شده است.

نوبخت به دو قطار موجود در متروی کرج اشاره کرد و گفت: با همکاری مسئولان کرج می توان این دو قطار را نیز برای درون شهری تهران، استفاده کرد.

نوبخت در ادامه گفت: روزانه دو قطار بدون توقف از ایستگاه صادقیه و ارم سبز به سمت کرج و در نهایت ایستگاه گلشهر اعزام می‌شود لذا ظرفیت جابجایی مسافر برای مترو در خط پنج کافی است و در ادامه توجه و حمایت مدیران استان البرز، لازم است.

وی در ارتباط با زمان جابجایی مسافران در روزهای پایان سال، گفت: به منظور تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان و مسافران استان البرز که برای خرید به تهران سفر می‌کنند، خدمات خط پنج متروی تهران، از تهران به سمت کرج و بالعکس تا ساعت 22 و 30 دقیقه، خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: خط پنج متروی تهران از ایستگاه صادقیه آغاز و تا گلشهر  در استان البرز امتداد دارد و ساعت فعالیت آن از ساعت 5 تا ساعت 21 و 30 دقیقه است که با توجه به افزایش تقاضای سفر ، خدمات این خط تا  پایان اسفند ماه جاری تا ساعت 22 و 30 دقیقه افزایش خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز