خبرگزاری کار ایران

رونمایی از اولین کتاب تالیف شده دانشکده علوم پزشکی تربت جام

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۲۸۳

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: اولین کتاب تالیف شده دانشکده علوم پزشکی تربت جام در کنگره کشوری سوختگی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا،  محمد افکار در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تربت جام گفت: این کتاب اولین کتابی است که توسط دانشکده علوم پزشکی تربت جام وبا همکاری گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تالیف شده است.

وی افزود: در کنگره کشوری توجه به اولویت برنامه درمان سوختگی‌های وسیع و با درصد بالا و خروج این نوع درمان از انحصار کشورهای خاص دنیا در کنار اقدامات پیشگیرانه، به همت مرکز تحقیقات سوختگی و زخم دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با تلاش اساتید فعال در درمان بیماران سوختگی کشور  برگزار و از این کتاب در این مراسم  رونمایی شد. 

افکار تصریح کرد: تمام مراحل تالیف این کتاب توسط اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام و استادان برجسته سوختگی دانشگاه مشهد احمدآبادی و شریعتی به چاپ و نشر رسیده است. 

وی  اظهار امیدواری کرد با تالیف این کتاب، گام مهمی در ارتقای کیفیت درمان به بیماران سوختگی برداشته شود. 

افکار در پایان عنوان کرد: در آینده نه چندان دور شاهد تالیف کتب موثر و پایه به همراهی هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی تربت جام خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز