خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه نخست دانشجوی قزوینی در بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشور

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۵۳۳

سمیرا رومینا دانشجوی قزوینی توانست در بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشور در بخش وزارت بهداشت، رتبه نخست را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشور وزارت بهداشت و وزارت علوم و تحقیقات در تهران برگزار شد که در وزارت بهداشت، 13 نفر دانشجوی نمونه شدند که سمیرا رومینا از استان قزوین در مقطع کارشناسی توانست رتبه نخست دانشجوی نمونه کشوری را کسب کند.

در بخش وزارت علوم و تحقیقات هم 27 نفر در رشته‌های مختلف به عنوان دانشجوی نمونه کشور معرفی شدند.

مراسم تجلیل از 27 دانشجوی نمونه کشور وزارت علوم و تحقیقات و 13 دانشجوی نمونه وزارت بهداشت با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌‌‌جمهور و مسئولان وزارت بهداشت و علوم و تحقیقات برگزار شد.

سمیرا رومینا دانشجوی نمونه کشور در وزارت بهداشت، ساکن شهرستان آبیک استان قزوین است که کارشناسی مامایی دارد و در حال حاضر کارشناس مالکیت فکری دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین است.

هر ساله دانشجویان نمونه کشوری از بین آیتم ها و مهارت‌های آموزشی، فرهنگی، شئونات اسلامی و پژوهشی  انتخاب می‌شوند که بالاترین سطح رقابتی بین دانشجویان در کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز