خبرگزاری کار ایران

عصر امروز انجام شد؛

بازدید سرزده استاندار البرز از مرکز ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در کرج

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۳۲

نماینده‌عالی دولت در استان البرز از مرکز ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در کرج بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی عصر امروز یکشنبه با حضور در مرکز ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی کرج در جریان روند جمع‌آوری و ساماندهی افراد مورد هدف قرار گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت و آرامش مردم بویژه ایام پایانی سال که ترددها در سطح شهر افزایش می‌یابد، اجرای طرحی ویژه از سوی شهرداری کرج با هدف جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان را از اهم امور دانست.

استاندار البرز قانون را فصل الخطاب دانسته و تاکید کرد: می‌توان بر این اساس اکثر متکدیان که از اتباع بیگانه هستند را از کشور خارج کرد که البته تحقق این مهم نیازمند پیگیری جدی است.

وی افزود: ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی، سازمان بهزیستی، کمیته‌امداد امام خمینی(ره) و شهرداری کرج طی تعامل و هم‌افزایی ویژه برای ساماندهی افرادی که به این مکان منتقل می‌شوند، تدابیر لازم را داشته باشند که این امر باید طی تعامل و هم افزایی مجموعه مسئولان مربوطه پیگیری و اجرایی شود.

در این بازدید رئیس شورای‌شهر کرج، شهردار کرج، مدیرکل اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان مربوطه در حوزه های شهری و اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز