خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

آتش‌سوزی مهیب کشتارگاه طیور در حومه مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۴۶

یک فقره آتش‌سوزی مهیب صبح امروز در کشتارگاه طیور در جاده کلات در حومه شهر مشهد رخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این آتش‌سوزی مهیب که حتی مدیران و سرپرستان عملیات آتش نشانی را نیز به محل حادثه کشاند به دلیل گستردگی موجب شد تا ماموران تعداد ۷ ایستگاه آتش نشانی مشهد به همراه تجهیزات اطفایی کامل در محل حریق حاضر شوند.

تلاش آتش‌نشانان با بسیج امکانات برای اطفای این حریق که بیش از یک ساعت و از چندین جهت ادامه داشت در نهایت حریق مهار و اطفا شد و عملیات کاوش تا ساعتی پس از آن به طول انجامید.

مساحت این واحد صنعتی بالغ بر ۴ هزار متر مربع است. در زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی قسمت سردخانه کشتارگاه که بطور تقریبی پانصد متر مربع داشت، طعمه حریق شده بود.

از آنجا که در این مجموعه صنعتی علیرغم تعطیلی یکساله هنوز منابع گاز آمونیاک وجود داشت لذا این حادثه علاوه بر ایجاد حساسیت بالا خطرات بسیاری به همراه داشت که خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان به طور کامل مهار شد.

این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت و علت دقیق وقوع آن نیازمند بررسی های بیشتر است.

بنا بر بررسی‌های اولیه تردد معتادین کارتن خواب در این مکان و روشن کردن آتش، احتمال بروز این آتش سوزی بوده است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز