خبرگزاری کار ایران

نقوی خبر داد:

نشست زنان کارآفرین هر فصل در یک استان کشور برگزار می‌شود/ معرفی الگوهای موفق به دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۹۶

رئیس کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین گفت: هر فصلی در یک استان در دانشگاه‌ها نشست کارآفرین برگزار می‌شود که هدف ارائه مدل‌ها و الگوهای موفق به دانشجویان است.

زهرا نقوی در حاشیه چهاردهمین همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: انجمن زنان کارآفرین سال 83 به ثبت رسیده که توسعه فرهنگ کارآفرینی، شبکه‌سازی و تبادل تجربه بین زنان کارآفرین از اهداف این انجام بوده است.

وی افزود: برای رسیدن انجمن زنان کارآفرین به اهداف ذکر شده کمیته‌هایی در انجمن ایجاد شده که می‌‎توان به کمیته ارتباطات، آموزش، پژوهش و مشاوره اشاره کرد که در سال‌ها بر تعداد این کمیته‌ها افزوده شده است.

رئیس کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین ادامه داد: از وظایف کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین ایجاد ارتباط بین اعضای داخلی و بین اعضا و خود انجمن با سایر نهادها و سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌ها است.

نقوی اضافه کرد: یکسری برنامه‌ها در دستور کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین قرار دارد که توسط کارگروه‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که توسط کارگروه داخلی برنامه‌هایی مانند کتابخوانی با حضور نویسنده و مترجم، پخش و نقد فیلم در حضور کارگردان و تهیه‌کننده و بازدید از کسب و کارها اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از کسب و کارها است که تبادل تجربه خود را نشان می‌دهد و موقعیت‌ها و شکست‌های افراد بیان می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: هر فصلی در یک استان در دانشگاه‌ها نشست برگزار می‌شود که هدف ارائه مدل‌ها و الگوهای موفق به دانشجویان است.

عضو هیأت مدیره انجمن زنان کارآفرین افزود: افرادی هستند که در دنیا به عنوان کارآفرین شناخته شده هستند اما در ایران کم داریم و در رده‌های سنی و سایز شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ با دانشجویان نشست پرسش و پاسخ برگزار می‌شود و الگوی زنده موفق به آنان معرفی می‌شود که چه چالش‌هایی در حوزه کارآفرینی داشته‌اند و چگونه بر مشکلات غلبه یافته‌اند.

نقوی ادامه داد: انجمن زنان کارآفرین دارای یک کارگروه بین‌الملل است که هدفش ایجاد تعامل با کشورهای همسایه و نهادها و انجمن‌هایی مانند انجمن زنان در خارج از کشور است.

وی اضافه کرد: در انجمن زنان کارآفرین، کارگروه روابط عمومی هم فعال است و به صورت فصلی و بعضا دو ماهنامه اطلاعات را بین اعضای انجمن منتقل می‌کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تاکنون 13 همایش کارآفرینی در کشور برگزار شده که چهاردهمین همایش با تعامل کمیته پژوهش انجمن زنان کارآفرین و ارتباطات برگزار شده؛ برای نخستین بار کمیته پژوهش محتوا را تهیه کرده و کمیته ارتباطات هم آن را به اجرا درآورده یعنی همایش به صورت مشارکتی و تخصصی برگزار شده است.

رئیس کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین اذعان کرد: خروجی همایش همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار قابل استناد هم برای دانشجویانی خواهد بود که دنبال منبع علمی هستند و هم تجربه‌ای برای فارغ‌التحصیلان و صاحبان کسب و کار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز