خبرگزاری کار ایران

در اولین دوره انتخابات؛

کواکبیان رئیس شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات ایران شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۸۷

مصطفی کواکبیان به عنوان رئیس، کیانوش رستمی به عنوان نایب رئیس، کاظم شاملو به عنوان خزانه‌دار، علی هوشمند به عنوان منشی و فریدون معتمدیان به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند.

اولین انتخابات شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات ایران با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد

به گزارش ایلنا، اولین انتخابات اعضای شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات ایران طی نشستی با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقایان محرابی و ملکی مدیرکل و معاون اجرایی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در محل موسسه نشرآوران برگزار شد.

در این مراسم معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در سخنانی بر موضوع نهاد‌سازی در عرصه فرهنگ و مطبوعات تاکید کرد و سپس معاون اجرایی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گزارشی از نحوه برگزاری‌ انتخابات خانه‌های مطبوعات بر اساس اساسنامه جدید در ۱۶ استان کشور ارائه کرد.

بعد از اینکه نامزدهای انتخاباتی پس از انتخاب هیئت رئیسه سنی، به معرفی خویش پرداختند، انتخابات برگزار شد که بر اساس آن، مصطفی کواکبیان و فریدون معتمدیان از بخش مدیران مسئول، کیانوش رستمی و علی هوشمند و محمود محمودی از بخش روزنامه‌نگاران، کاظم شاملو از بخش خبرگزاری‌ها و حسن شهابی از بخش سرپرستی روزنامه‌ها به عنوان اعضای اصلی و نیز آقایان سیدجلال فیاضی، بابک رحیمیان، عارف گوزلی و اسد فلاح به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، مصطفی کواکبیان به عنوان رئیس، کیانوش رستمی به عنوان نایب رئیس، کاظم شاملو به عنوان خزانه‌دار، علی هوشمند به عنوان منشی و فریدون معتمدیان به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان محمودی، طولابی، صمیمیان و شهابی به ترتیب به عنوان مسئولان استان‌ها، امور روابط عمومی، امور صنفی و امور آموزش خانه‌های مطبوعات ایران برگزیده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز