خبرگزاری کار ایران

به دلیل بارندگی صورت گرفت؛

تعطیلی برخی از مدارس شهرستان‌های هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۸۶۳

به دلیل شدت بارندگی، مدارس بندرعباس، قشم، بندرخمیر، بستک، رودان و حاجی‌آباد تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری بندرعباس، تمامی مدارس شهرستان بندرعباس در همه‌ مقاطع تحصیلی، سه‌شنبه ۲۳ بهمن در نوبت صبح تعطیل است.
 
بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و به‌ منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان‌های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.
 
همچنین بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آب‌گرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری‌ها، امروز سه‌شنبه تمامی مدارس همه‌ مقاطع تحصیلی در شهرستان بستک، حاجی‌آباد در نوبت صبح تعطیل است.
 
شدت بارندگی‌ها در غرب هرمزگان مدارس شیف صبح و عصر شهرستان بندرلنگه را به تعطیلی کشاند. همچنین مدارس جزیره هرمز هم تعطیل اعلام شد.
 
بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، مدارس این شهرستان بنا بر تصمیم مدیران مدارس تعطیل می شود. در صورت شدت گرفتن بارندگی و آب گرفتگی احتمالی خیابان‌ها، مدارس با تصمیم مدیران تعطیل می‌شود.

غلامرضا سالاری میر رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب نیز اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی و بارندگی های که در سطح شهرستان رخ داد، مدارسی که سقف آنها ناایمن ‌و خوب نیست تعطیل اعلام شد.

وی افزود: این بارندگی های سقف مدارس نا ایمن و خطر ساز را  خیس کرده که برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی با تعطیلی مدارس  از ورود دانش آموزان به مدارس جلوگیری به عمل آمد.

رئیس آموزش و پرورش میناب عنوان کرد: سایر مدارس باز است و دانش آموزان و معلمان باید بر سر کلاس درس خود حاضر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز