خبرگزاری کار ایران

با هدف معرفی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب؛

نمایشگاه چلچراغ در لامرد گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۹۱

صبح امروز نمایشگاه چلچراغ (معرفی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در لامرد) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و جمعی از اعضای شورای اداری در لامرد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «حسین شبانی نژاد» فرماندار لامرد در آیین افتتاح این نمایشگاه افزود: نمایشگاه چلچراغ از سوی ستاد گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی شده است که  نهادها و دستگاه‌های  اجرایی در قالب ۲۰ غرفه، توانمندی‌ها و موفقیت‌های ۴۰ ساله انقلاب در شهرستان لامرد را در زمینه‌های مختلف در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

نماینده عالی دولت در لامرد با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۹۴ پروژه در دهه فجر، بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا مردم را به نظام دلسرد کند درحالیکه مردم همیشه وفادار به انقلاب و نظام بوده اند و باوجود همه ی مشکلات و تحریم های علیه کشور عزیزمان اما موفقیت های بزرگی حاصل شده که مسئولان با تکیه بر توانمندی‌های داخلی؛ تمامی تلاش خود را برای رضایت مردم انجام می‌دهند و اکنون دهه فجر فرصت مناسبی است که مدیران در این نمایشگاه  و در گفت و گو با رسانه ها، عملکرد و خدمات انجام گرفته را اطلاع رسانی کنند.

وی در پایان گفت: علاوه بر معرفی خدمات دستگاه‌های اجرایی و توانمندیهای شهرستان در زمینه های مختلف صنایع دستی، گردشگری، صنعتی و ... نیز برگزاری کارگاه‌ها و نشست های آموزشی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه به مناسبت دهه فجر است.

نمایشگاه چلچراغ برای بازدید عموم مردم تا ۲۲ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در سالن شهدای فرهنگی واقع در بلوار معلم شهر لامرد دایر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز