خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی :

با پشت میز‌نشینی کاری از پیش نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۴۶

علیرضا رزم حسینی گفت : فرمانداران باید وارد عرصه شده و این اختیار هم به آنان داده شده تا مسائل شهرستان و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خود را با همراهی و استفاده ازظرفیت نمایندگان شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی به طور مستقیم با وزارتخانه های مربوطه پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا ، علیرضارزم حسینی در جریان نخستین سفر استانی خود به شهرستان تربت جام  در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: امروز باید برای توسعه استان و شهرستان همه با هم و در کنار هم قرار گیریم که این امر در طرح مثلث توسعه اقتصادی دیده شده است .

وی عنوان کرد : یک ضلع این مثلث نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی است که نقشی تاثیر گذار در این عرصه دارند و ضلعی دیگر هم کارگزاران حکومتی اعم از بخش های اجرایی و قضایی و مانند آن و ضلع مهم و اصلی آن بخش خصوصی و کارآفرینان و سرمایه گذاران هستند.

وی تصریح کرد : در این میان مهمتر از همه فرهنگ سازی و ایجاد موج فرهنگی برای ورود همه به حوزه تولید ، اشتغال و سرمایه گذاری است .

رزم حسینی گفت : اگرفرش قرمز برای کارآفرین وسرمایه‌گذار پهن کردید ، جامعه‌ای از نظر اقتصادی و اجتماعی سالم تر و متدین‌تر خواهید داشت و بهره‌وری افزایش و مهاجرت کاهش می یابد و امنیت بیشتر و پایدارتر از هر زمان خواهد بود.

وی عنوان کرد : باید با کارآفرینان ومجاهدان اقتصادی و مشارکت مردم این خاک و سرزمین را بسازیم و دولت هم در این میان ضمن آماده کردن زیرساخت ها امنیت را برای فعالیت مردم فراهم می کند و حمایت هایی که می تواند از کارآفرین داشته باشد و تسهیلاتی که قادر به ارائه است را تامین می کند  تا آنان با مشارکت مردم روند توسعه را دنبال کنند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت : در این میان از ظرفیت معین های اقتصاد مقاومتی در هر منطقه در کنار مشارکت مردم استفاده می کنیم و در این سفرهم با تعدادی از معین های اقتصادی  هر شهرستان که تعیین شده اند قرارداد مربوطه برای توانمندسازی و مشارکت با مردم منعقد می شود.

رزم حسینی تصریح کرد : تمرکز ما بر راه اندازی و تقویت موضوع خیرین توسعه در سطح جامعه است در واقع بر این اعتقادم که باید قبل از بروز مسائل و آسیب ها ، جامعه توانمندسازی شود با ایجاد اشتغال ، کار ، تولید که آسیب اجتماعی ایجاد نشود و مجبور شویم چندین برابر هزینه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز