خبرگزاری کار ایران

اسامی اکران فیلم های فجر در یزد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۶۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اسامی اکران فیلم های فجر در یزد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید جوادیان زاده با بیان اینکه این آثار همزمان با تهران از ١٢ الی ١٨ بهمن اکران می شود اظهار داشت: سینما تک و سینما جام جم در شهر یزد فیلم های فجر را اکران می کنند.

وی اسامی فیلم ها را؛ ایده اصلی (آزیتا موگویی)، بیست و سه نفر (مهدی جعفری)، جمشیدیه (یلدا جبلی)، سال دوم دانشکده من (رسول صدرعاملی)، غلامرضا تختی (بهرام توکلی)، وکیل مدافع (نگاه نو)، معکوس (پولاد کیمیایی)، روزهای نارنجی (آرش لاهوتی)، ماجرای نیم روز و ردخون (محمدحسین مهدویان) و آشفتگی (فریدون جیرانی) اعلام کرد.

جوادیان زاده افزود: ٥ فیلم ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه ها و ١١ فیلم بخش مسابقه در پردیس سینمایی تک و سینما جام جم به نمایش درخواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: در بخش ویژه کودک و نوجوان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ فیلم لکنت، یکشنبه ۱۴ بهمن ۹۷ فیلم پاستاریونی، دوشنبه ۱۵بهمن ۹۷ فیلم بنیامین، سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ فیلم ضربه فنی و چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ فیلم آخرین داستان اکران می شود. به گفته جوادیان زاده، برنامه سیمرغ و پروانه ها در یک سانس صبح و به صورت رایگان برای مردم اکران می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز