خبرگزاری کار ایران

در استان البرز صورت گرفت؛

تولید صندلی‌های سینما توسط بانوی مددجوی کارآفرین

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۲۳

مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز با حمایت این نهاد و راه‌اندازی کارگاه تولیدی صندلی‌های سینمایی ضمن خودکفایی، برای هشت نفر اشتغالزایی کرد.

به گزارش ایلنا، بانوی کارآفرین البرزی با اشاره به اینکه خانواده وی مدت هشت سال از خدمات کمیته امداد بهره‌مند بوده‌اند گفت: همسرم شغل آزاد داشت و زندگی ما با عنایت خدا به‌خوبی می‌گذشت ولی دست تقدیر و سرنوشت برای من به‌ شکل دیگری رقم خورد و متأسفانه درسال ۷۷ همسرم به دلیل عارضه سکته قلبی از دنیا رفت و من ماندم و پنج فرزند یتیم محصل، خانه اجاره‌ای، بدون مستمری بیمه و با انبوهی از مشکلات لذا تصمیم گرفتم با توکل به‌خدا به جنگ ناملایمات و سختی‌های زندگی بروم.

وی با بیان اینکه با توصیه یکی از نزدیکان به اداره کمیته امداد محل سکونت مراجعه و خانواده‌اش تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند، گفت: من با کارکردن در خانه‌های مردم و کمک‌های معیشتی و حمایت تحصیلی کمیته امداد از فرزندانم توانستم بخشی از مشکلات را برطرف و خرج زندگی را تأمین کنم.

مددجوی سخت‌کوش البرزی ادامه داد: دو پسرم که بزرگ‌تر شدند برای کمک به تأمین مخارج خانواده به‌عنوان کارگر ساده در یک کارگاه تولیدی صندلی‌های سینمایی مشغول به‌ کار شدند. پس از مدتی پسرانم که تجربه‌ای در این کار کسب کرده بودند به من پیشنهاد دادند که اگر از کمیته امداد تسهیلات دریافت کنیم می‌توانیم مستقل شویم و خودمان تولیدی راه‌اندازی کنیم.

بانوی کارآفرین گفت: با موافقت بخش اشتغال کمیته امداد در سال ۹۶ مبلغ سی‌میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال دریافت کردم و با خرید ابزار و اجاره مکانی برای کارگاه کار را شروع کردیم. هم‌اکنون موفق شدم با کمک پسرانم ضمن خودکفایی برای هشت نفر دیگر که در کارگاه تولیدی صندلی سینمایی مشغول به کار هستند کارآفرینی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز