خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

تقویت احساس امنیت برای فعالان اقتصادی در استان/ هماهنگی و هم افزایی قوای سه گانه راهکار عبور از مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۷۶۴

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت تامین امنیت برای کسانی که در رفع مشکلات مردم تلاش می کنند، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران را از جمله این افراد برشمرد و عنوان کرد: این احساس امنیت با اقداماتی همچون تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان به وجود آمده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در دیدار رئیس دادگستری و مدیران مجموعه قضایی استان با اشاره به هماهنگی و همراهی قوای سه گانه در پیشبرد امور کشور بر لزوم‌تقویت این هماهنگی در زیر مجموعه های قوا در استان ها تاکید کرد و افزود: خوشبختانه هماهنگی مجموعه قضایی، اجرایی و دست اندرکاران قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی مطلوب است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلاتی در حوزه‌های مختلف استان وجود دارد، رفع این مشکلات و مدیریت بهینه مسائل مختلف را در گرو هماهنگی و هم افزایی نهاد ها و سازمان های زیر مجموعه قوای سه گانه در استان دانست و خاطرنشان کرد: بی تردید این همکاری فزاینده سبب خواهد شد خدمات ارزنده تری به مردم ارائه شود و در نتیجه رضایتمندی عمومی در جامعه ارتقا یابد.

 وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر دادگستری فارس اقدامات موثری در زمینه های مختلف انجام داده است، ایجاد احساس عدالت و ابراز آن از سوی مردم را موید این عملکرد مناسب دستگاه قضا در استان برشمرد و افزود: با وجود نیروهای توانمند، متعهد و دارای تجربه در دادگستری استان این نتیجه نیز مورد انتظار است.

استاندار فارس با اشاره به توسعه فیزیکی و اقدامات رو به رشد محتوایی در دستگاه قضایی استان، یادآور شد:  ایجاد احساس عدالت و امنیت برای قانونمداران و به موازات آن ایجاد احساس ناامنی برای قانون شکنان و افرادی که خود را فراتر از قانون دانسته و به حقوق مردم تجاوز می کنند دستاورد بزرگی است که دستگاه قضایی استان فارس در تحقق آن موفق عمل کرده است.

رئیس شورای تامین استان فارس با تاکید بر اهمیت  تامین امنیت برای کسانی که در رفع مشکلات مردم تلاش می کنند، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران را از جمله این افراد برشمرد و عنوان کرد: این احساس امنیت با اقداماتی همچون تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان به وجود آمده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز